Friday, May 11, 2007

Eu cu mine si cu prietenii mei.

Azi sunt foarte fertila, am multe de zis. Bare with me. Am o intrebare sincera...

De ce nu mergeti la concerte?

Explicati-mi si mie. Va rog mult de tot... Si acum vorbesc exclusiv cu oamenii care asculta orice stil de muzica din genul numit rock. (n.r. rock nu inseamna Voltaj si Keo, cum am vazut aseara la premiile MTV Romania; bine ca mi-am amintit, trebuie sa scriu si de simulacrul asta care se repeta anual ca o ciuma cronica).

Serios, de ce? Adica... pana si oameni pe care ii cunosc si care se plang mereu ca "...nu exista concerte ca lumea...", "...nu ai ce vedea, nu ai ce asculta...", "...numai stutzerii isi aduc DJ si isi fac evenimente...", sau si mai rau "...interesul romanului legat de mers la concerte e egal cu zero daca il pui sa plateasca bilet...".

Aham. Si voi unde ati fost aseara?

Aseara, cand in Fire au fost aduse doua formatii din Bulgaria, de catre niste oameni care incearca sa educe omul sa vina la concert, sa plateasca bilet, si sa asculte si altceva in afara de alea doua formatii pe care le stie de pe MTV2 in cel mai bun caz.

Unde ati fost? Era un eveniment care va dadea ocazia sa nu treaca inca o saptamana plangandu-va ca nu aveti la ce concert sa mergeti. Si nu vreau sa aud ca "eu nu ma prea omor dupa hardcore", nu s-a nascut inca in Romania omul care asculta un singur stil de muzica si atat. Numai eu stiu cat m-am saturat sa aud fraze de genul "eu ascult muzica buna". Nu oti fi atat de elitisti incat ascultati numai american underground sau metal EXCLUSIV sau ska punct.

Chiar nu pot sa inteleg. Si mi se pare trist ca la fiecare concert de genul asta suntem doar eu, Stoicescu, Varu si compania intima. Si mi se pare de rahat sa vad dezamagit si descumpanit iremediabil un om care se implica enorm si se incapataneaza ca TREBUIE sa mearga si la noi.
Si faza si mai trista e ca dupa fiecare seara din asta cand stai sus in Fire si se aude de jos sunetul spart pentru ca e sala goala, omul se duce acasa si a doua zi se gandeste cum sa faca sa o ia de la capat.

Chiar nu inteleg. Pot insa sa sper sa nu se lase nici omul de care scriam mai sus, nici ceilalti care fac ceva in directia asta.
Dar ce sa raspunzi la o privire dezamagita si la replica "Nu vezi ca nu ai cu cine?...".

Mai jos, de aseara, un pic de Last Hope din Sofia.



Inchei cu "site of the day": Writing using The Snowflake Method.

7 Comments:

Blogger Cata said...

Hai sa iti spun eu care e motivul principal pentru care nu merg: NU AM CU CINE!!!

In zona concertele cele mai apropiate sunt in Frankfurt, Wiesbaden sau Heidelberg. Dupa concerte nu mai circula nici un tren, masina n-am, si daca e sa ma duc undeva singur, nu mai am cu ce sa ma intorc. Daca inchiriez o masina nu pot sa beau nici o bere. Asta a fost motivul #2.

Motivul 3 e ca de multe ori am prea mult de lucru si ma trezesc in ajun de concert ca e concert.

Din motivele numite mai sus nu ajung la concerte decat cam o data la 2 saptamani. Noroc ca urmeaza festivalurile, sper sa ajung macar la Rock am Ring sau Southside. Doar sa am cu cine :(

6:04 PM  
Blogger silvia g said...

abia tu nu ai nici o scuza... adica vin eu de la bucuresti pana acolo la concerte si tu...

poti sa vii cu noi la rock im park daca vrei. facem gasca.

dar eu vreau raspuns de la bucuresti ca tu acolo ai mii de optiuni de mers la concerte. iti permiti luxul de a le mai rata...

6:06 PM  
Blogger Cata said...

Vorbesc foarte serios, ma crezi ca nu am cu cine? Prietenii mei sug din punctul asta de vedere. In afara de cei care sunt adanc ancorati in scena DnB si care nu rateaza nici un eveniment in directia aia, restul NU IES DIN CASA. Trebuie sa ma rog de ei si sa scriu zeci de mailuri pana gasesc pe cineva.

Rock im Park suna bine. Ai bilete?

6:37 PM  
Blogger silvia g said...

da, le-am luat saptamana asta.
noi ajungem in viena pe 31 sa mergem la concert betsteaks si pe 1 ajungem la festival, deci ne putem intalni acolo.

6:46 PM  
Blogger silvia g said...

beatsteaks, evident.

6:46 PM  
Blogger Cata said...

La Beatsteakes merg luni :D

10:26 PM  
Blogger Piticu said...

fertila ?! :))


Aseara am fost acasa, am stat cu spatele la Kanal D si bloguiam ... n-am voie sa ies in oras si trebuie sa fiu atent la ce discut pe mess ;)

10:49 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker