Wednesday, May 09, 2007

... ca acum ma enervez!

Ce-i mult strica, orice ai spune. Nu mi s-a urat cu binele sau ceva, dar pur si simplu am avut o zi de rahat maxim din cauza de... prea mult.
Primo, s-a afisat programul pe ore pentru Rock Im Park. Ai zice ca incep cu o veste buna - daca se tin baietii de program, ceea ce de obicei se intampla, nu se suprapun nici macar doua formatii care imi plac.
Dar nu.
Unde a disparut Dave Matthews Band?! Erau in primele zvonuri de festival si eram super incantata ca o sa calce in afara SUA la cantare... Ca ei nu se prea plimba.

Teapa! I-au pierdut pe drum. Ma oftic maxim. MAXIM! <insert bad, bad, bad words here> Imi vine sa plang de oftica.

Secondo. Inca nu mi-am luat liber de la birou si abia acum doua saptamani am fugit literalmente de la munca pentru concertul Lagwagon. Iar acum trebuie sa ma duc ca o floare la seful meu portughez sa ii zic "Stii... eu plec iar... am nevoie de vreo 4 zile libere...". Asta in cazul in care nu pot sa zic "...scade-mi din concediu", pentru ca noi avem concediul fortat in iulie cand se inchide agentia si stam toti acasa. O sa fie draguta discutia.
Asta e, pentru asta traiesc, daca nu intelege imi dau demisia si tot plec.

Three's a charm. 15-17 iunie, Nova Rock. S-a intamplat cortul + sac de dormit + izopren (multumesc, pestisorule de aur, esti prea de treaba!). DAR...
Pe 16 ar fi trebuit sa plec cu minunatii mei colegi la Cannes-ul de publicitate. Total relaxata, abia astazi i-am dat mail cui se ocupa de problemele administrative sa ii spun ca eu vin la Nisa direct la Viena.
Evident, luase deja biletele. De la Bucuresti. Scandal, haos "....mii bani pierduti!", finally s-a rezolvat. Ea mi-a aranjat drumul de intors... drumul de dus trebuia sa mi-l rezolv singura din cauza harababurii create. Incepe un nou haos - cauta zbor, fa mii aranjamente cu orele de sosire, cum ajung din camp la Viena la timp pentru avion... Pana la urma am gasit. Si frumos, si cuminte, si ieftin, si devreme la Nisa si tot. Incepe faza a doua: cine are bani pe card sa imi iau biletul ACUM? Ca nu e de gluma cu companiile astea low cost... nu cumperi azi, maine poate sa fie pretul dublu! Dupa ce am tras alarma la mama, tata si Maria, cine credeti ca m-a salvat...
Bunicul meu. Da. Maria a zis sa scriu neaparat pe blog fraza asta: "Ma duc la Cannes pe banii din pensia bunicului meu."
E bine, Maria? Am zis-o.
Si oricum, la masa de Paste, unde eu m-am imbracat super frumos (see photographic evidence), bunica-miu mi-a zis ca arat "ca o muncitoare ucraineanca facand greva la poarta fabricii".

Deci imi era dator.
Completez ca a continuat spunand "... Eu seman cu Oblomov. Mi-ar trebui doi servitori, unul care sa imi taie unghiile de la piciorul drept si unul de la stangul."

Revenind, cand am ajuns de dimineata la birou mi-am scris toate lucrurile pe care trebuie sa le rezolv, pentru ca le visez noaptea si m-am gandit ca ar fi bine sa le descarc pe hartie. Sa vedem cum dorm la noapte.


Cert e ca pe 25 mai imi vine si labradorul galben (pestisorule, chiar esti ceva special!) si dupa ce ca trebuie sa tai bugetul de shopping ca sa il platesc, trebuie sa gasesc si pe cineva care sa aiba grija de micut cat sunt plecata sa ma tavalesc bezmetic la dans si prin corturi (Missy? Stoicescu? E sansa voastra sa va luati revansa pentru lasatul sinsilelor nemancate ultima data...).


Inchei cu "song of the day": The (International) Noise Conspiracy - Under A Communist Moon.

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

La ce-ti iei caine daca nu ai timp de el?din ciclu ne luam animal pentru vitrina.
Mai citeste si tu care-i treaba cu animalele.

9:06 AM  
Blogger silvia g said...

mi se pare aiurea si lipsit de bun simt sa presupui (oricine ai fi tu, oricum pentru mine un domnisor sau o domnisoara oarecare de pe strada) ca stii care e programul meu de zi cu zi doar pentru ca ai citit pe un blog ca plec destul de des din tara. si oamenii care au caini au viata, in caz ca nu stiai asta. eu stiu, pentru ca am mai avut caine. in loc sa imprastii gospel-ul aiurea pe net du-te si fa o demonstratie sau ceva. la alte mese, va rog.
damn ignorant hippies.

p.s. acest blog are tracking abilities. some pretty good ones. ;)

9:47 AM  
Blogger zuza said...

bunicul tau e supertare :) in afara de faptul ca are o figura foarte misto, faza cu "muncitoare ucraineanca facand greva la poarta fabricii" e mult mult prea funny ;))

cat despre caine, aviz lui vlad what's-his-name, exista in afara de parinti si alte rude dornice sa-ti giugiuleasca bibebloul cat esti tu plecata - si prieteni, si pensiuni canine. wtf. ce-i cu oamenii astia care se apuca sa put u down on your own blog. grr ;)

si cutzu e chiar asta din poza? asta asta? sau o sa semene cu asta? ca daca e asta.. aaaawww :D

2:22 PM  
Blogger silvia g said...

da, bunica-miu e figura, scriitor si evreu, deci nu avea cum sa fie altfel.

vlad nu e un domn, e o domnisoara frustrata... nimic nu e intamplator :) .
asta e... am inceput sa inteleg faza cu boratul frustrarilor pe blog. nu pot ma, saracii, altfel!

cutzul nu e chiar EL, dar cred ca la ora asta cam asa arata... undeva prin bulgaria, asteptand sa vina acasa.

si multumesc de vorbele bune, nu te-am mai auzit de ceva timp!

2:49 PM  
Blogger silvia g said...

a bit of advice pentru tineretul "politically correct" (damn, nu mai trece moda asta?)

1. nu acuzi pe cineva ca e unfit to be a mother (ceea ce eu cred ca e echivalent cu a iti asuma responsabilitatea unui catel) decat in cazul in care ai lipit pe perete orarul meu 24/7 si stii in ce imi tin acasa sosetele.

2. daca o faci aiurea, iti asumi ca ai atins culmea tupeului si ai calcat undeva unde NU AI VOIE, si inghiti in sec cand ti se da peste bot si esti pus la locul tau.

libertate prost inteleasa. sa va mai invete de bun simt si de limite pe la scoala...

se vede ca am imbatranit.

4:46 PM  
Blogger silvia g said...

hai ca rubrica asta a devenit un fel de "info desk".

nu mai dati comentarii anonime ptr ca nici macar nu le citesc, merg direct in trash. asa ca daca aveti ceva de zis, dati-va macar interesul si inventati un nume.

cheery-o!

10:23 AM  
Anonymous Anonymous said...

daca e atat de dulce, merita efortul de a fi ingrijit cateva zile...dar cum se face? se ia acasa si se pune intr-un cos pana revin de la treburi?

M&M

11:28 AM  
Blogger silvia g said...

pisi, fa-ti blog ca ma lasa nervii...
daca nu sunt ai mei pe zona cand plec, iti fac eu instructajul!

11:52 AM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker