Friday, May 11, 2007

Stuffix

Cateodata sunt mai feminina decat feminitatea insasi. De unde si afinitatea mea cunoscuta pentru culoarea roz.
In ultima vreme mi se intampla ceva foarte interesant, si anume instinctul meu matern a atins cote ingrijoratoare. In acest context, nu o data mi s-a intamplat sa vad ceva prin magazine (vorbesc de articole pentru copii) si sa vreau sa le cumpar nu pentru functionalitate, ci pentru ca pur si simplu sunt prea adorabile. E impulsul ala usor diabetic cand ti se strange toata fata intr-o grimasa zaharoasa si incepi sa vorbesti stalcind cuvintele si subtiindu-ti vocea, de parca ai vorbi cu un bebelus (nu ca bebelusii ar vorbi asa, by the way).
Astazi un coleg a adus la munca un cadou pe care trebuie sa il duca unei nepotele si absolut tot biroul s-a strans in jurul lui. Fetele au zis ca vor si ele, baietii l-au pus sa si le puna in picioarele masura 46 si sa duca incaltat asa in biroul sefului sa ii ceara marire de salariu.
Patine cu rotile si jaloane (awww) de la Avon, masura reglabila, pret 500.000 lei.


Inchei cu "artist of the day": CousCous Kid.

2 Comments:

Blogger The Dude said...

Little tiny Jackass kit fer dem kiddies :)

9:29 PM  
Blogger mariusiionita said...

grozav!! sunt exact rolele pe care le-am luat pentru balaurul meu! e ca sio bambi pe gheata in ele.

8:38 AM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker