Thursday, November 23, 2006

This mess we're in




Travel the U.S. via awesome photography by Mike Brodie.
Un baietel pe care il cheama Obsidian si o fetita nou-nascuta numita Attica. Tatuaje, praf, strazi neasfaltate, comori ascunse, masini transformate in camine, culori tari, cupluri murdare si superbe, personalitati puternice si da, stil! Un pic din America pe care nu o vezi la televizor... Si cea mai fascinanta, dupa parerea mea.
As numi stilul lui "a beautiful disaster"... Si ma uit la fotografiile astea pentru a nu stiu cata oara, cu aceeasi placere.

Inchei cu "song of the day": Dropkick Murphys - Sunshine Highway.

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ce oameni extraodinar de frumosi ..

2:37 PM  
Blogger silvia g said...

nu? si eu sunt fascinata... :)

3:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

splendid. ca tot a fost cuvantul zilei de ieri.

4:19 PM  
Anonymous Anonymous said...

Cred ca sunt cele mai bune poze pe care le-am vazut vreodata.De ce?pentru simplul fapt ca exprima atat de multe.

Foarte frumos si totusi atat de trist...

8:32 PM  
Blogger rheak said...

le vazusem pe fecalface.com mai de mult si asa am dat fde el. e fabulos. oamenii astia par ca nu exista, ca traiesc in alta lume si au alte valori si totusi sunt acolo, printre noi. Foarte frumos.

10:24 AM  
Anonymous Anonymous said...

nomazii n-au murit si is mai frumosi ca niciodata. tear on my hippie cheek :)

meeeersi...da, salivez cu nerusinare la pozele lui de ore intregi.

12:40 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker