Thursday, November 16, 2006

E scris.

Am primit pe mail de la Panda (surprinzator) un fisier cu caracteristicile pe care le are un om in functie de ziua lui de nastere. In ceea ce ma priveste, desi nu cred in horoscopuri, foarte multe chestii se pupa cu mine. Si cine ma cunoaste va stii exact despre ce vorbesc. Spilcuiesc:

Leu, 11 august - Ziua validarii
Menirea lor este aceea de a simti si de a scoate la iveala cu mult curaj ceea ce este ascuns, de a testa si de a-i demasca pe cei care pretind ca sunt altfel decat in realitate. In ultima privinta se dovedesc adesea extrem de nemilosi.

Cei mai evoluati dintre nativii zilei de 11 august pot aborda asemenea subiecte intr-o maniera pozitiva si creatoare. Astfel, ei ii pot lumina si invata pe ceilalti.

Nativii zilei de 11 august sunt inzestrati cu o intelegere subtila a naturii umane si sunt greu de pacalit.

Este extrem de important pentru nativii zilei de 11 august sa aiba auditoriu pentru a-si impartasi vizunile provocatoare. Ceea ce stiu trebuie sa impartasit celorlalti, trebuie afisat in public. In cazul in care sunt critici, punctele lor de vedere trebuie publicate si examinate. Cei nascuti astazi cauta sa fie respectati, dar nu traiesc doar pentru a obtine apobarea celorlalti. De fapt, opozitia si antagonismul pe care adesea le provoaca actioneaza ca un tonifiant pentru ei si le intareste forta vitala si ii ajuta sa realizeze ceea ce si-au propus. Totusi, ei trebuie sa se fereasca sa provoace opozitii prea evidente. Negativitatea si distrugerea ii urmaresc de-a lungul intregii vieti.

Nativii zilei de 11 august pot fi extrem de plini de succes odata ce invata sa-si prezinte instinctele la momentul oportun si in cea mai productiva modalitate posibila. Catalitici prin natura lor, cei nascuti astazi au tendinta de a starni controverse in orice tip de sfera sociala in care se afla. Nativii mai evoluati reusesc sa includa asemenea energii in conversatie, in munca si proiectele lor creative. Inaintarea in varsta si speranta ca au devenit mai intelepti tempereaza latura rebela a nativilor zilei de 11 august.

SFATURI: Incearca sa-ti controlezi instinctele si impulsurile. Adevarul poate fi un lucru bun, dar poate sa si doara. Tine minte ca succesele tale sunt direct proportionale cu abilitatile tale diplomatice. Cultiva-ti latura afectiva si permisiva. Nu uita de importanta actiunilor marunte ce tin de amabilitate personala.

PUNCTE FORTE: In cautarea adevarului, puternic, instinctiv.

PUNCTE SLABE: Sobru, agasant, agresiv.


Am mai citit la doua persoane importante din viata mea si i-am recunoscut acolo... Daca sunteti curiosi ce scrie pe la voi, dati-mi un semn si va dau un forward. Eu m-am distrat, mai ales ca lipsa mea de diplomatie e faimoasa peste mari si tari.

Inchei cu "artist of the day": Triinu Pungits.

29 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Vreau, Principessa.....

23 iulie, si PO Box: rapirea@gmail.com

4:43 PM  
Anonymous Anonymous said...

may i may i? priti pliz. pentru 4 mai. oana@rentabiliweb.ro priti thanks.

6:09 PM  
Anonymous Anonymous said...

me too, me too! please! garfieldatt@yahoo.com

9:12 PM  
Blogger nihasa said...

ma alatur si eu fetelor .... nihasa@gmail.com

10:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

am uitat sa zic multumesc, dar am avut asa niste hiroshime azi ca boh

deci

multumim anticipat :))

11:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

si eu vreau! 6 august, silvia.me@gmail.com
multumim anticipat :D

11:41 PM  
Blogger Alexandra said...

vrea-au! 2 martie. mail-ul il stii :D
mersic. puuups

12:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

in primul rand, ma simt jignita ca trebuie sa-ti cer link-ul si ca nu l-am gasit pe birou azi dimineata, langa cafea si croissant cald.

in al doilea rand....vreau si eu!!! :)

9:36 AM  
Blogger rheak said...

me too. :D

yumewatari( at) hotmail (dot) com

the funky way de a scrie adresa de mail se datoreaza dorintei de a nu mai primi spam. :D

10:01 AM  
Blogger Sandra G said...

subscriu la reactia mariei! te suspectez ca vroiai de fapt sa-ti creezi o baza de date cu zilele de nastere ale cititorilor blogului :) deci: vreau!

10:01 AM  
Anonymous Anonymous said...

da si un 20 iulie la locul stiut. danke schen! kishy

10:02 AM  
Blogger silvia g said...

v-am trimis tuturor fisierul complet, poate vreti sa va mai distrati si cu altii pe care ii cunosteti. spre ca am nimerit toate adresele de mail si nu am uitat pe nimeni.

sandra, ma mir ca nu te-a surprins cat de accurate e descrierea mea...

10:12 AM  
Anonymous Anonymous said...

sandra, hai sa ne jucam un joc: sa ne amintim cate o situatie reala care sa exemplifice fiecare trasatura din cele postate

10:33 AM  
Anonymous Anonymous said...

Transmit salutarile mele Mariei cele care canta. Am recunoscut-o aseara la mii de metri altitudine.
O lume mica, ce incape intr-un buzunar de salopeta de copil...la piept.. :)

Cosmin

11:11 AM  
Blogger silvia g said...

maria NUUUUUUUUUUUUUUUU :))

11:34 AM  
Anonymous Anonymous said...

maria DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :))

12:01 PM  
Anonymous Anonymous said...

maria se va mai gandi..

momentan:
maria sufera..
mariei ii este somn din cauza unor copii care aseara au 'pierdut' o aeronava..
mariei i-a crapat dimineata hard-ul si a pierdut TOT..
maria va lucra in weekend

over & out

1:35 PM  
Anonymous Anonymous said...

..si maria il saluta pe cosmin si spera ca asteptarea lui a fost mai placuta..

1:35 PM  
Anonymous Anonymous said...

a fost cat se poate de placuta. dar eu am stat intr-o mica cafenea uitandu-ma la cateva pisici de pe animal planet.. cresteau vazand cu ochii.. :)

Cosmin

1:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

miracolul vietii vs. miracolul tehnologiei care ne permite sa muncim oriunde si oricand ... hmmmm
1-0 pt tine :)

2:08 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hello! Oferta e valabila numai pentru prietenii apropiati sau si pentru cititorii fideli? Pentru ca as ridica si eu doua degete...lorena22_ro@yahoo.com. Either fisierul complet or cel pentru 6 august would do. Multumesc anticipat :)

2:39 PM  
Blogger silvia g said...

done and done.

3:47 PM  
Anonymous Anonymous said...

vai de inflatie felina, pe-aici!! :))

3:50 PM  
Anonymous Anonymous said...

Maria, deci jur maxim. Candy, vreau si eu prognoza pentru 31 februarie.

1:16 AM  
Anonymous Anonymous said...

[asta pentru ca meri este priceputa in arta de a face fete imploratoare]

care virtual arata ca urmatoarele smileyuri de yahoo pe o singura fata:

;;) :> :(( :X :) ^:)^ :-s =:) [ultimul e extratestrul verde]

si pentru ca sunt convinsa ca fata mea a avut efectul scontat si ca acum persoana datatoare de mailuri cu ceaslovul proorocirii cauta infrigurata mailu' meu...i'll make it all much easier for her:
mergicuviitura@gmail.com

[la ordinul d-voastra, stapana a soartei...ba chiar si 7 ianuarie]

8:57 PM  
Anonymous Anonymous said...

vreau si io, silviuta mica...22 februarie...

2:08 PM  
Anonymous Anonymous said...

Daca e pentru toata lumea, doresc si eu :) roxana.oanca@gmail.com
multumesc

2:49 AM  
Anonymous Anonymous said...

Subscriu. treblinka3@yahoo.com

1:45 PM  
Blogger Madeinbukarest said...

si eu vreaaau! stiu ca vin cu aproape un an intarziere de la postarea anuntului but still ... poate-poate.

deci: crina, 12 iunie, PO box crina.m@gmail.com.

thank you!

8:29 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker