Thursday, November 09, 2006

"Casa mea e-un cantec cu acorduri ample..."

Stiti cum se spune, ca absolut toate lucrurile din lume au un pret? I'll tell you what... Maria, aseara, in masina, cantand "Casa mea", a doamnei Angela Similea. Priceless! Iti multumesc, puiut. Si honorable mention pentru Andra, care mi-a adus lacrimi in ochi (de ras) cand a interpretat din fundul plamanilor din dotare versiunea ei personala a acestui slagar.

"Casa mea-i un cantec cu acorduri ample...



Melancolic si fierbinte si curat



Si ma simt ca-ntr-un palat, de paduri inconjurat



Viata mea in cantec s-a mutaaaaaaaat!"



Inchei cu "site of the day": The Toy Maker.

14 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ROFL

la noi in masina e raget de Savoy la stop... i know, lame :))

12:53 PM  
Anonymous Anonymous said...

nu stiu altii ce cred....dar eu cred ca maria e o fata minunata.
..si are si voce..
..si e si expresiva...
..si are o masina super..
..si geaca maro geniala..
..si oricum conduce ca un zeu..

.....parerea mea

5:13 PM  
Blogger Sandra G said...

o avea si maria stalker?

si intrebarea numarul doi:

daca cumva, prin absurd, maria stalks herself, asta inseamna ca are dubla personalitate?

si intrebarea numarul trei:

cum o fi sa te trezesti in miez de noapte pentru ca simti ca cealalta personalitate se uita la tine cand dormi?

6:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

orice femeie care canta angela similea la volan are stalker. prin absurd, maria isi stalkereste eu-l. cam cat de schizofrenic sa fii sa-ti trezesti ambele personalitati? si sa fie femeie si barbat si sa si-o traga ca-n povesti si sa te faci inger? uite ce-ai facut sandy, iar ai facut neurotransmitatorul meu sa elibereze hormon brunet si sa se faca o sinapsa blonda. rusine!

11:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

Stalker is good :))

9:42 AM  
Blogger silvia g said...

eu cred ca sunteti invidioase ca maria are un admirator secret. si daca ea insasi e admiratorul secret, cu atat mai bine. e de calitate, domne! nu vreun camionagiu unsuros care se gandeste la prostii uitandu-se la un calendar pe care a lipit capul mariei peste niste corpuri goale.

11:02 AM  
Anonymous Anonymous said...

eu cred ca maria are un corp demn de a sta chiar el, gol, pe peretele unui comionagiu unsuros......fara dubluri.

11:30 AM  
Anonymous Anonymous said...

fir-ai tu sa fi....aici imi erai mah?!?...MARSH acasa!!...

doamnelor, imi cer scuze.
m-am adancit in munca in ultimele zile si se pare ca 'secretul mariei' a umblat singur si anonim pe strazi..

normality restored.

12:11 PM  
Blogger silvia g said...

:)) tare rau!

2:35 PM  
Anonymous Anonymous said...

Eu chiar nu stiu cum sa comunic cu Maria. Nu ma cunoaste. Te stiu doar pe tine, Silvia, din vedere, si stiu ca esti prietena cu fiinta asta incredibila. Nu stiu cum sa ma fac remarcat, sa stie ca exist. Sunt praf dupa ea. Macar daca ar stii ca sunt si eu aici si chiar am sentimente.. fata, mainile, corpul, urechile, cum da ea din nari can e emotionata, ce face, tot, ma fascineaza. Maria, exist si nu stiu cum sa-ti spun asta. Nu numai ca exist, vreau sa te cunosc in odata. Mai treci pe la Festival.

10:36 AM  
Anonymous Anonymous said...

valeu mamare :))

8:35 PM  
Anonymous Anonymous said...

vreau sa te cunosc in odata?
adica pe dinauntru, adica in mine, si doar odata?!?!?
te rog sa-ti revizuiesti atitudinea (cat sa nu zica prietenele mele sa ma las asa ushor)... si sa-mi dai un telefon.

2:14 PM  
Anonymous Anonymous said...

Opaaa, se ingroasha gluma...

Ma duc sa-mi cumpar popcorn, ca sigur o sa am la ce sa ma uit :))

ps: sunt o tzatza, o repet si o asum!!!

8:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

ps2: maria, fa-ti blog :))

8:20 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker