Friday, November 03, 2006

Get cozy.

Dupa ce aseara am ajuns acasa la o ora total ne-rezonabila, uda leoarca si cu ultimii bani dati pe Camembert, Roquefort, paine si masline verzi (like the little bourgeois I am), azi ninge. Makes sense, right?! Si tocmai bine, pentru ca aseara mergand pe strada in ploaie si intuneric am auzit o pisica miorlaind sub o masina. Desi mi-a fost mila de ea, prin cap mi-a trecut "Daca as gasi acum un catel in ploaie, l-as lua acasa". Asa ca, acum ca vine frigul, am mai multe sanse sa salvez un catel de pe strazi.
Revenind la scopul acestui mesaj, talking about getting cozy, mi-a atras atentia acest raft minunat, designed by Sakura Adachi, cu multe scopuri la fel de minunate. Biblioteca, lounger, vizuina, perete despartitor, ascunzatoare, spatiu de depozitare si mai ales modalitate de a atrage copiii spre literatura. I'd like.

via Yanko Design

Inchei cu "song of the day": Blink 182 - Violence.

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

vad ca devine tema recurenta catelul. barney va produce abia peste doi ani, ai timp de gandire pana atunci :)

2:33 PM  
Blogger silvia g said...

bai mi-ar placea un catel mic de jucarie. o caricatura daca s-ar putea... dar sa nu fie balos.


sa vedem daca am rabdare pana atunci! dureaza cam mult...

3:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

din ciclul chestii care lipsesc din viata silviei acum: mai multe chinchille, un catzel ud, o pisica traumatizata de rozatoare astfel incat sa nu atenteze la multele chinchille, un pestisor auriu, o soparla care sa manance tzantzari, tzantzari ca sa nu moara soparla de foame si lista pare a ramane deschisa forever! :)

5:01 PM  
Anonymous Anonymous said...

mic nu prea e ca deja pare inrudit cu un porc, caricatura in nici un caz, balos doar in masina.

la cum sunt generatiile astea tinere, nu m-ar mira sa intre in hora mai devreme, ca de admiratoare nu duce lipsa

9:05 PM  
Blogger The Dude said...

"Lounger, vizuina, perete despartitor, ascunzatoare, spatiu de depozitare" sau loc de dat la buci pe raft, intre Patapievici si Sandra Brown.

11:17 PM  
Blogger silvia g said...

da, stoicescu. intotdeauna ai stiu sa pui umlautul pe n.

3:27 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker