Monday, October 30, 2006

All your frustrations are belong to us.

De ce as fi avut nevoie azi:

- de pozitia pe care am gasit-o in pat cu o jumatate de ora inainte sa sune alarma
- de caldura la care am lucrat toata noaptea sub plapuma
- de un mate cum am baut acum mii ani la ceainaria din Cotroceni
- de peste prajit in malai cu multa lamaie si mujdei
- de un maraton de sitcom-uri
- de pachetul de la Victoria's Secret care nu mai vine
- de un caine pe care nu il am care sa leneveasca la picioarele mele
- de o tablie moale la capul patului
- de o carte numita "Fetita de pe Terra" pe care nu stiu cine a scris-o
- de un casetofon functional ca sa ascult o anumita caseta
- de el care sa chiuleasca impreuna cu mine.

De ce am avut parte azi:

- de un training care nu m-a interesat deloc
- de discutii care incep cu "Gata, nu se mai poate asa..."
- de intuneric afara
- de curent de la colegii care fumeaza
- de o indigestie dupa ce am mancat prea mult la pranz
- de o sete de Cola, care "nu e voie"
- de o lipsa de chef de munca
- de teama ca maine ma musca de fund munca pe care am evitat-o azi
- de o canapea prea mica la birou, pe care nu ma pot intinde
- de vestea ca la ora 18:00 am sedinta
- de o zi tipica de luni.

Macar episodul de azi din Ed a fost reusit. Si nici buletele de cascaval de la pranz nu au fost rele... Si diseara sunt doua episoade de "Changing Rooms" pe BBC.


... there, there... mommy will make it all better...

Inchei cu "song of the day": Stereophonics - Maybe Tomorrow.

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Victoria's secret, pisi?...nice, very nice...if I would weare something like that, it would change the day....



maria

Ce culoare au?

9:19 AM  
Anonymous Anonymous said...

u barely know me (friend of a friend of yours type:))dar imi dai si mie maybe tomorrow, pretty please? o caut de ceva vreme de cand am schimbat compul, casa, jobul, viatza... 10x

11:03 AM  
Anonymous Anonymous said...

:)... :* ...

11:41 AM  
Blogger silvia g said...

irina, da-mi o adresa de mail si se rezolva...

pisi, mi-am luat niste cizmulite si chiloti - evident. le-am scris si au zis ca daca nu ajunge pachetul imi trimit altul. talk about good client service.

5:29 PM  
Anonymous Anonymous said...

ti-am dat mail. pe mail :) thanks!

7:36 PM  
Anonymous Anonymous said...

http://www.fossickerbooks.com/Alice.html

6:36 PM  
Blogger silvia g said...

i'm speechless. nu stiu cum sa iti multumesc... ai facut un copil foarte fericit.

7:44 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker