Thursday, October 19, 2006

Sunt un om intr-o cutie.

Ma bagasem deja in pat aseara, nu mai voiam sa ies. Pe BBC era un serial usurel, umor englezesc, despre doi oameni mai in varsta care se regasisera dupa ce se pierdusera in tinerete. Inevitabil, a sunat telefonul... "A nu se arde dubios, se merge, te astept la Mac". OK. Am iesit intr-un loc unde urma ca doi baieti sa stea spate in spate si sa citeasca literatura personala.
Era plin. Foarte multi oameni, oameni pe care nu ii cunosc si nu ii recunosc, straini. Oameni care nu imi plac. Alt fel de oameni. Oameni care ma atingeau si imi calcasera de mult in picioare spatiul personal. Si atunci am avut revelatia: sunt antisociala. Nu mai vreau sa cunosc pe nimeni. Am toti prietenii de care am nevoie, putini dar pe care o sa ii iubesc pana la sfarsit, si gata... nu mai e loc. Lista mea s-a inchis. Nu mai am rabdare sa cunosc si sa accept oameni care "o ard" altfel decat mine.
Baietii au inceput sa citeasca. Am retinut ceva despre medicamente si animale. Am retinut si cuvintele "tarfa", "futai", "cur", "muie", "coaie", "cacat". Inca o revelatie: sunt puritana. Mi se pare ne-necesar sa folosesti cuvintele astea in ceva scris doar pentru ca stii ca au o rezonanta care atrage urechea (e vorba de omuletul ala mic si verde din capul nostru, care se hraneste cu scandal).
Vis-a-vis de mine statea o fata mai plinuta, care purta o bluza cu gulerul pe gat (nu o idee buna pentru o fata plinuta). Isi tragea prietenul de un deget si manca bucati de fructe din sita canii de ceai. Sunt o adevarata specie oamenii astia, genul de oameni care erau acolo... Si totusi, ridicau spranceana cand baietii care citeau ziceau "muie" sau "labii". Credeam ca parte din imaginea lor e sa para blazati la asa ceva. Dezamagire totala...
Tipul care era "main act", a fost toata lumea de acord, a dezamagit si el. Scris banal, poveste facila despre casual sex cu o straina fascinata de medicamente, minora si la ciclu. Talk about making it easy on yourself... A fost ca un film care si-a ascuns scenariul prost in spatele unui buget mare. Bagam efecte speciale si nu o sa se observe lipsurile... Plus ca omul incerca sa "lucreze" publicul. Il verifica daca rade cand trebuie, facea pauze dramatice si ii numea pe cei care stateau jos "burghezi", ca sa se simta bine aia care stateau in picioare.
Toata lumea aplauda. Eu nu. Am zambit o singura data toata seara, cand am vazut o chelie familiara, Claudiu. Ne-am facut cu mana si dupa aia a disparut. L-a inghitit "specia". Nu il credeam genul...
La un moment dat mi-am dat seama ca ma ustura ochii de la fumul de tigara al unor straini si ca cea mai mare preocupare a mea cat am stat acolo a fost "Unde imi e jacheta?". Asa ca am plecat.

Sanda, o ard dubios. Asta e adevarul. Si vestea buna e ca au aparut Fornetti cu carnati, deci totul e bine cand se termina cu bine.

Inchei cu "song of the day": Carmen McRae - Take Five.

12 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Bucurenci ?

1:48 PM  
Anonymous Anonymous said...

ouch!
lasa..presimt ca weekend-ul va aduce cu el lucruri mai bune ;)

2:12 PM  
Blogger silvia g said...

hahaha... hmmm, da, am si eu presimtirea asta :)

anonymous, ce dai la schimb?

2:35 PM  
Anonymous Anonymous said...

curioasa, nu ? si eu as fi daca cineva si-ar baga capul pe fereastra si ar striga vezi ca se prinde laptele...
eram doar curios, acum stiu ca da..
si mai stiu ca altora le-a placut.
atat Cosmin

2:57 PM  
Blogger silvia g said...

sunt absolut sigura... oamenii sunt diferiti, parerile deasemenea.

si se face ca in lumea asta are voie sa isi dea cu parerea absolut oricine stie sa se exprime intr-un fel sau altul (tipand, desenand, dansand in namol, etc).

numai bine, cosmin.

3:06 PM  
Anonymous Anonymous said...

asa e..toata lumea are voie sa-si dea cu parerea despre orice... :)
si tie Silvia

3:23 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ce ma deranjeaza pe mine nu-s cuvintele in sine ci gratuitatea lor. Gandirea asta ca povestea va deveni brusc mult mai interesanta daca se baga "muie" etc. Probabil ca am depasit varsta sa ma mai impresioneze, cel mult ma lasa total rece.

On the other hand ti-am pus niste alice in gwen's land la mine pe blog. Toate pozele le gasesti apasand linkul de sub poza mare :)

cheers

3:37 PM  
Blogger Moi said...

spre surprinderea mea, sunt in proportie de 70% de acord cu ce ai scris tu aici.
p.s.: au aparut fornetti cu carnaaati? sunt bune?

3:49 PM  
Anonymous Anonymous said...

ce se intampla, doctore? I'm in or I'm out? uh..rasuflu usurata...mi-am amintit ca ne-am cunoscut inainte de fornetti cu carnati!

4:04 PM  
Blogger gorgeoux said...

Iata si dovada.

11:33 AM  
Anonymous Anonymous said...

Honey, tu o sa porti bratara "aia" for ever? Cum de te-ai lasat combinata de Sanda?:))))

11:41 AM  
Blogger silvia g said...

hahaha, stef, da! vezi? chiar eram atenta...

cristina - bai, are valoare sentimentala... pana cade singura!

12:13 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker