Tuesday, October 10, 2006

Urasc munca.

Atat. O urasc sincer si neconditionat. Urasc sa fiu obligata sa nu plec de la birou pana nu termin ceva, urasc sa incerc sa fac pentru a o mia oara ceva care nu mi-a iesit in zile intregi de chin, urasc sa fac munca de volum, urasc sa imi chinui creierii pe bani, urasc sa imi sara sufletul cand suna telefonul, urasc sa imi fie frica sa ma uit la cat e ceasul, urasc mazgalelile de pe marginea hartiei cand nu mai am nici o idee si nici putere sa gasesc un "unghi nou". Urasc sa fie liniste in sala cand nimeni nu mai are nimic productiv de spus, urasc tensiunea pe care o emana toti de nervi in tacere, urasc fraza "mai incercati" fara nici un fel de directie, urasc mocheta la care ma uit ca proasta sperand ca ma scoate din cacat, urasc sa imi dau seama ca nu mai iese nimic. Urasc ca azi am muncit toata ziua si nu am apucat sa scriu si eu aici o poveste... Ceva vesel, ceva elegant. Urasc si faptul ca tocmai m-am plans aici. Si urasc sa pun iar un link si atat, dar asta e. O sa gasiti aici niste povesti frumoase.

p.s. E rar naspa, recunosc. Dar tocmai din cauza asta ma afecteaza rau. Nu sunt obisnuita cu blocajele.

Inchei cu "song of the day": Def Lepard - Love Bites.

7 Comments:

Blogger nihasa said...

c`mon it cant be that bad :D

7:05 PM  
Blogger Sandra G said...

pisi, mi-e dor de tine cand erai la stii-tu-unde... poate ca nu-mi povesteai la fel de mult de partile rele, dar nu tin minte sa te fi auzit niciodata vorbind de 'acolo' cum vorbesti de 'aici'... i feel for you, honey :(

10:08 PM  
Blogger Unknown said...

I hear you. Hang on. Hugs

10:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

Candy, Sandy, group hug.

11:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

daca te ajuta la ceva we're all in this shit more or less. Cred ca e si ceea ce-mi place la meseria asta cel mai tare (fie arhitectura sau grafica) faptul ca te chinui si lumea din jur e o ignoranta de cele mai multe ori. Call it masochism, si in general, in oricare alta zi voi nega ca am spus asta ever, da-mi place. E ceea ce ma challenge in mod constant. Daca n-ar fi stresul asta, ura asta proportionala cu fericirea pe care ti-o da uneori un lucru bine facut cred ca as fi aruncat si grafica si arhitectura la dracu sa se duca si sa nu le mai vad. Dar asa... It's passion. :D Bad days simply happen. Iar designer's block... ehehei.

http://www.computerarts.co.uk/in_depth/Opinion/designers_block

9:47 AM  
Blogger silvia g said...

nihasa - sometimes, it can. just to spite me :)

sandra - hmmm, si mie imi lipseste relaxarea respectiva. dar stii ceva? i've grown...

mazi - :) sweet, multumesc.

missy - a se face...

rhea - stiu, de aia nu mi-am dat demisia :))

11:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

Munca - etimologia ne spune ca acest cuvant vine din slavona, unde insemna "chin, tortura". In romana veche, de altfel, era intrebuintat cu acest sens - de exemplu "pe Ioan Voda l-au pus la munci" (adica l-au torturat).

12:40 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker