Monday, October 09, 2006

Here, meet some strangers.

Vedeti butonul ala din bara de navigare de sus? Acolo unde scrie "NEXT BLOG"? Stiti ce se face cu el? Puteti browseri precum prin profilele dintr-o agentie matrimoniala printre bloguri. Toate blogurile. Toate blogurile din lume.
Azi am plecat intr-o mica plimbare si am vrut sa vad pana unde ajung cu butonul. Am ajuns foarte departe, dar in final am ales 5 bloguri care mi-au atras atentia in timpul calatoriei mele virtuale, apasand cu bocancii murdari prin vietile si confesiunile diversilor indivizi... Iata:

1. Lisa's Next Adventure - she said it best: "Leaving Corporate America for a new adventure. Taking some time off and then beginning an Executive Volunteer position with Broadreach Healthcare to help address the AIDS/HIV epidemic in Africa."

2. Mister Underhill - cu un header pe care scrie "When you're burning in hell, I'll ask Jesus if I can send ya some koolaid", un prim post care se intituleaza "So, I removed my penis." si un background care miroase a sarcasm, nu putea sa lipseasca din lista.

3. It was a fine affair, but now it's over. - a "BEFORE" and "AFTER" break-up blog. Enjoy. Am impresia ca e destul de interesant. Posibil si controversat.

4. The Bombrias - a family blog. Inceput cand familia respectiva a vazut prima poza cu bebelusul lor inca nenascut la ecograf. Puteti urmari evolutia copilului si evenimentele importante din viata familiei. (can you say "cheezy"? )

5. My College Roommate - Respectiva/ul are un/o coleg/a de camera atat de interesant/a, incat a facut un blog unde sa ii pastreze pentru eternitatea retelei ww citatele memorabile. Am ras.

Inchei cu "song of the day": Alkaline Trio - I Was a Prayer.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker