Thursday, October 05, 2006

M-au prins la leapsa in capitala.

Deci jucam murdar, Mazi. OK. Here we go :) ...
3 locuri care-mi plac in Bucuresti:
- parcul Cismigiu
- promenada de pe Lacul Morii
- acoperisul cladirii de langa magazinul Victoria si vechiul CEC.

3 locuri pe care le detest in Bucuresti:
- Calea Vacaresti
- Pipera
- Piata Sudului.

3 locuri in care imi place sa ies cu prietenii:
- Carturesti
- Underworld
- Cafe Latte.

3 lucruri pe care un occidental nu le-ar intelege in Bucuresti:
- birocratia
- atitudinea vanzatorilor in magazine
- de ce noaptea nu ai de unde sa comanzi take out.

Cel mai de fitze cartier: Aviatorilor.

Cel mai urat cartier: Ferentari.

Sunt bagati in seama in continuare urmatorii: Missy, Sandra, Dude si Jay. Si uitati-va ce poza frumoasa a facut Lulu.

Inchei cu "song of the day": Foo Fighters - Ain't it the Life.

3 Comments:

Blogger Sandra G said...

am onorat! :)

9:36 AM  
Anonymous Anonymous said...

si eu am dezonorat.

9:59 AM  
Anonymous Anonymous said...

Urca doi tineri pe un bloc, la ora apusului, tinerii aia sa fie actori si pe deasupra englezi si iti iese poza. In pauza de filmare.

12:46 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker