Tuesday, September 26, 2006

It's all good.


Din cand in cand se mai "intampla" cate o zi in care toate problemele, mai mari sau mai mici, isi gasesc rezolvare, si momentele astea sunt ca un joc de Tetris unde iti vin exact piesele de care ai nevoie si se potrivesc perfect in marea schema a lucrurilor. Asta e genul de zile in care stau la calculator si zambesc fara sa imi dau seama, cu castile pe urechi, pana simt ca ma dor obrajii sau se transforma zambetul intr-o grimasa deranjanta. Astea sunt destul de rarele zile cand chiar cred ca totul o sa fie bine si ca nu are rost sa imi frec nervii care se duc si nu se mai intorc pe diverse dileme zilnice, sociale sau administrative. Ce daca am sedinta la 14:00? Mi-am pus alarma la 15.45 sa ma uit la Ed (e treaba buna sa ai TV in birou). Ce daca mi-am propus de nu stiu cand sa ies sa alerg seara, si nu am facut-o? Tot trec pe la KFC diseara sa imi iau aripioare. Ce daca am banii planificati ca un tocilar, pana trec de paguba facuta de vacante? La sfarsitul lui octombrie plec iar in vacanta. Nici o problema, undeva in spatele capatanii pe care am lovit-o violent duminica de un pervaz de piatra (da, inca doare), asteapta in intuneric grijile sus-mentionate si multe altele, perfect constiente ca maine o sa se bucure din nou de toata atentia mea.
Si toata introducerea asta existentialisto-pompoasa pentru ca voiam sa va invit sa "share the joy": melodia asta data foarte tare. Face bine...
p.s. Am pus un update la mesajul despre noul blog, see below.

Inchei cu "DIY project of the day": Sun Box.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ai descris un strop din ceea ce se numeste a traii: evadarea din rutina.Rutina e timpul pe care il uitam si care trece cel mai greu cand iti dai seama de prezenta si cel mai repede cand te uiti in urma lui.

O saptamana excelenta plina de evadari!

4:59 PM  
Blogger Sandra G said...

pisi, what can i say... respect! :)

10:53 AM  
Blogger silvia g said...

victor, la fel si tie...
sandra, o sa intelegi ce vreau sa zic cand o sa te faci mare si o sa iti iei slujba.

ha ha ha...

12:53 PM  
Anonymous Anonymous said...

intr-o societate de supravietuire, cu expresii nemoderne sau premoderne imbinate nu prea reusit cu expresii arhaice evadarea e singurul mod de supravituirea placut. In aceasta structura ar trebuii sa se "intimple" cit mai multe zile descrise de tine Poate ca aceste zile intimplataore isi trag puterea din relatii, prietenii, aminci, micile placeri ale vietii (placerea de a sta la ora 11 dimineata pe malul unui riu, placerea unei cafele pe o terasa la 10 dimineta cu o carte buna ca si acompaniament sau trezitul de dimineata la ora 10, cu ziarul si micul dejun in pat, .... ) .... sau poate ca sunt doar zile intimplatoare.

cit mai multe zile "intimplatoare"

11:33 AM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker