Monday, September 25, 2006

Full wardrobe, meet naked body.


Well, asa cum s-a discutat, incerc sa continui "fashion week"-ul, incepand de astazi, aici. Distractie placuta si mie imi urez sa am inspiratie si sa nu ma lenevesc...

UPDATE: Am o rugaminte/propunere pentru voi. Ca sa fie mai bogat bloguletzul asta, daca va treziti de dimineata si va place cum v-ati imbracat, trageti si voi patru poze cum am facut eu pana acum si send them over, eu am sa le pun in "tiparul" patrat si o sa le postez acolo. Astept cu interes participare...

Inchei cu "song of the day": Skid Row - I Remember You (rock!!!).

2 Comments:

Blogger Sandra G said...

vai pisi, sometimes i'm flabergasted la cata treaba poti avea... :))

12:00 PM  
Blogger silvia g said...

pisi, ce sa fac? daca mi-am ales meseria bine...

12:06 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker