Tuesday, September 19, 2006

Oddest celebrity crush.

Sunt curioasa. Care, cum, pe cine? Care e cea mai interesanta pasiune pe care ati facut-o?

A mea... (si acum se vede varsta): Richard Marx. Recunosc ca inca stiu toate versurile la melodiile lui si am si vreo trei albume originale pe acasa. Pe care probabil le-as mai asculta cu nostalgie...


Whaaat?! He's a nice guy. Si uite ce frumos a imbatranit:





Astept raspunsuri sincere si socante.

Inchei cu "song of the day": Richard Marx - Until I Find You Again.

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

awwww....acordurile alea divine de pian de la inceputul lui 'Wherever.....' au fost primele pe care le-am invatat la pian in afara partiturilor clasice.....awwwww.....

3:32 PM  
Blogger silvia g said...

hahaha... i love ol' richie. pe bune, si acum zambesc cand aud vreo melodie.

dar mai bine zi aici, maria... embarassing celebrity crushes. hai! dish the dirt!

3:48 PM  
Anonymous Anonymous said...

Kevin de la Backstreet Boys. Intr-a saptea. :D Oh oh si Dolph Lundgren. De care nici acu nu prea mi-a trecut. Cate filme proaste a trebuit sa vad numai ca sa ma uit la el. I dunno what it is, probably the swedish gene :D Si last but not least Wesley Snipes. :D

*is embarassed and yet proud :P*

9:46 AM  
Blogger Sandra G said...

mai embarassing decat michael jackson nu ai cum, oricat ai incerca. oddest e altceva... la capitolul odd nu stiu ce sa zic, dar ma mai gandesc. poate ma ajuti tu, ca ma stii mai bine decat ma stiu eu :)

1:57 PM  
Blogger silvia g said...

nu piAsi, al tau e MJ clar... daca ala nu e odd si embarassing, atunci nimeni nu e...

2:58 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker