Wednesday, September 13, 2006

More street fashion.


Initial voiam sa scriu doar despre faptul ca tenisi Converse + pantaloni de costum + camasa alba + cravata visinie is so last year. Serios. Nu m-as mai incalta in Conversi la o rochie eleganta* nici batuta cu usa de la lift.
Si de aici am ajuns la un blog care imi place foarte mult. Chiar daca acum toata lumea se da in vant dupa instantaneele de pe strazile japoneze (de care am scris si eu prin mai), exista si alte locatii fabuloase fashion-wise.
The Sartorialist e un blog despre moda, dar un pic mai matur si un pic mai concentrat (nu exclusiv) pe New York. E elegant si witty, de fapt cred ca "matur" e cuvantul care il caracterizeaza cel mai bine. Din cate am citit, domnul care scrie aici e un fotograf cunoscut (mai scrie mesaje personale cateodata gen "am dat un interviu pentru Vogue Italia" sau "am o sedinta foto la Paris"), asa ca... un motiv in plus sa dati cu ochiul. Asta ca sa nu mai mentionez imaginile cu oameni frumosi, fete si baieti.

*se va mai intampla o singura data

Inchei cu "quote of the day": "Fashion is a form of ugliness so intolerable that we have to alter it every six months." - Oscar Wilde

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

http://www.hel-looks.com/

I love this place. S-ar putea sa-l stii tho.

4:37 PM  
Blogger silvia g said...

nu il stiam, quite lovely it is. si nu, nu stiu cum functioneaza livejournal-ul dar vad ca ma obligi sa inteleg. fine, i'll do it then.

4:52 PM  
Anonymous Anonymous said...

ahaha. :D E un link acolo sub ze allmighty costea cu "follow me". acolo's toate pozele :)

si mai simplu here:

http://rheakurokawa.livejournal.com/86551.html


Eh, si nu e obligatie da ma gandeam ca o sa-ti placa :D

7:04 PM  
Blogger The Dude said...

Eu am ajuns sa urasc conversii oficial visceral.

12:42 PM  
Blogger Sandra G said...

mie imi plac conversii, pentru ca nu trebuie sa ii probez si pentru ca sunt de toate culorile. nu-mi plac la rochii elegante, dar imi plac la outfit-urile mele 'de birou'. i-as multumi si m-as inchina la sf.chuck daca in loc de pantofi cu ciucurashi sau cu varf de cruella, toata lumea ar fi incaltata in conversi. shall i go on? :)

10:42 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker