Monday, May 15, 2006

Harajuku si nu numai

Faptul ca femeia vietii mele (n.r. Gwen Stefani, diferit de "my feminine better half", Sandra) s-a inspirat din moda fetelor din cartierul japonez Harajuku pentru albumul ei nu m-a mirat deloc, eu stiind cu mult inainte ca suntem soulmates. Sunt fan cultura japoneza de cand eram mica si am auzit de Hello Kitty si am invatat ce inseamna cuvantul "gadget". Pana si una dintre adresele mele de mail e @japan.com.



Pe www.shift.jp.org exista ceva extraordinar. Dupa ce va uitati la arhiva de coperti facute de cei mai tari designeri, dupa ce va balaciti in link-urile spre cele mai tari site-uri de design, va invit sa va spalati privirile culte cu "Girls on the street archive". Aici o sa gasiti fotografii facute pe strada, cu fete obisnuite, majoritatea din Japonia dar nu numai. Fete funky, adevarate bibelouri urbane, fete cu personalitate dupa care nu are cum sa nu intorci capul pe strada.


As vrea sa gasesc si eu destule fete pe strada in Bucuresti imbracate asa, incat sa fac fotografii cat sa umplu un album din ala chinezesc care se da cadou gratuit cand developezi un film la Kodak Unirii...

Inchei cu "song of the day": The Vapors - Turning Japanese.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker