Thursday, May 11, 2006

Make my day!

Mi-am propus ca o parte substantiala din salariul meu urmator (da, salariul meu nesimtit de mare, pe care il castig facand ceva care intamplator chiar imi place) sa fie investit in imbogatirea bibliotecii personale.

Daca simti un impuls irezistibil sa contribui la fericirea mea intelectuala, tot ce trebuie sa faci e sa accesezi wishlist-ul meu in continua crestere, pe Amazon.

Spilcuiesc mai jos, pentru cei cei care nu citesc, ci doar se uita la poze, cateva dintre bucatile care "tickle my pickle", sau cum s-ar mai spune, "spin my fan"...



Si special pentru prietena mea buna, Mona:



Inchei cu "song of the day" (power play la VH1 astazi): Keane - Is it Any Wonder.

3 Comments:

Blogger Sandra G said...

Pot sa-mi auto-dedic 'English as a f***ing second language'? :)

1:12 PM  
Blogger silvia g said...

DA!!!! desi e carte de injuraturi pisi, cred ca noi stim deja sa injuram exemplar...

1:19 PM  
Blogger Sandra G said...

I bet ya even Einstein needed confirmation that he rocked! :)

1:20 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker