Thursday, May 11, 2006

Mark the start

M-am gandit ca primul mesaj postat aici trebuie sa fie legat de cel mai frumos moment pe care l-am trait astazi...

Sunt fan Mark Ryden de mult timp, cred ca fascinatia mea bolnava legata de culoarea roz fortata in cele mai intunecate imagini sau de contradictia dintre adorabil si macabru m-a impins spre el, acum un an. Cat de mult as vrea sa stau de vorba cu omul asta, macar o jumatate de ora? Enorm de mult. Cred ca in capul lui se ascund niste lucruri inspaimantator de frumoase. La fel ca si picturile lui de altfel.






















Asta e vizualul care m-a intampinat astazi pe prima pagina a muzeului www.markryden.com. Si dupa ce imaginea asta mi-a luminat ziua si mi-a dat aripioare creative, am fost dezamagita sa aflu ca o carte pe care mi-o doream de mult, BLOOD, ilustrata de Mark himself, e inevitabil SOLD OUT. Daca veti avea curiozitatea sa va uitati pe site, o sa vedeti ca majoritatea lucrurilor vandute aici sunt editie limitata, autografiate, invelite cu grija in cele mai minunate si pretioase coperti, ce mai... ceva elegant.

Inchei cu "tip of the day": ati observat vreodata ca in lifturile vechi, e o lumina calda, galbena, absolut bestiala?

4 Comments:

Blogger Sandra G said...

Welcome to the blogspot honey :) Era si cazul! Te invatz un pic de cod si internetul va fi al nostru!

[plan-laugh] : Bwahahahahaha!

12:47 PM  
Blogger silvia g said...

"Bwahahaha-Bwahahaha!...
Oh. I just ruined it, didn't I?"

1:11 PM  
Anonymous Anonymous said...

Nice! Where you get this guestbook? I want the same script.. Awesome content. thankyou.
»

12:21 PM  
Anonymous Anonymous said...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»

12:23 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker