Friday, May 12, 2006

Wall art

Sunt fan decorat orice. Pe mine, casa, biroul, orice. Si tocmai am descoperit ceva foarte haios pe net. "You. know, for kids..." (Asta e din The Hudsucker Proxy.)

Serios acum. Se numesc Blik. Si le gasiti la www.whatisblik.com. Sunt ca niste abtibilduri mari, menite sa fie afisate pe pereti. Si sunt foarte tari, pentru ca sunt colorate si bestiale, si poti sa le dai jos de pe perete, si sa le aranjezi altfel, si sa le combini cum vrei, si schimba total "feel"-ul oricarei camere.


Ma gandesc serios sa imi cumpar cateva seturi, de fapt preferatele mele sunt comenzile custom, in care le dai un text care iti place si ei ti-l transforma in wall art (vezi exemplificat mai jos). DA! Vreau!


Inchei cu "craving of the day": snitel vienez cu salata de cartofi, la Hoofbrau in Vienna, si almond muffins de la Gregory's. Si o Cola nesimtit de rece...

8 Comments:

Blogger Sandra G said...

As adauga un frozito la cravings, acolo...

1:12 PM  
Blogger silvia g said...

o, daaaaaaa!

1:20 PM  
Anonymous Anonymous said...

impressive
si daca tot comentez...cladire inalta cu acces * liber * la acoperis : SUB
accesul liber se procura cam asa : iei un halat alb si treci pe langa portar ca la tine acasa , daca intreaba ceva spui cu un aer de superioritate " sunt studenta! "
iei liftul pana la 14 si poti sa bei si o cafea...daca mai e barul acolo...
ideea e sa vii mai dimineata :)

8:02 PM  
Blogger silvia g said...

uuuu.... asta suna a ceva dragut de facut intr-o zi cand chiulesc de la munca.

deci se poate!

multumesc frumos :)

9:16 AM  
Anonymous Anonymous said...

you`re welcome
ahh...cate stagii de chirurgie am pierdut eu pe acoperisul ala
memories...

1:12 PM  
Blogger gorgeoux said...

Cand ma gandesc ca era prea frig pentru a iesi pe acoperis...

12:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Super color scheme, I like it! Good job. Go on.
»

12:21 PM  
Anonymous Anonymous said...

Your website has a useful information for beginners like me.
»

12:23 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker