Friday, September 08, 2006

Inevitabila discutie.

Stiam ca o sa vina si momentul asta. Discutia despre blogging. Cum, de ce si in ce scop. Si m-am hotarat sa scriu acum despre subiectul asta ca urmare a unui mesaj pe care l-a postat Missy astazi. Asa ca uite ce am eu de zis despre treaba asta...

In primul rand, cu toata sinceritatea, eu cred ca "blog"-ul ar trebui sa se numeasca "brog", adica o combinatie intre "brag" si "log", ca in afara de cateva exceptii fine, blogurile astea sunt un fel de jurnale de laudarosenie. Ce trendy sunt, ce imi place mie, ce special sunt, ce viata minunata/distrusa am etc... Da, in categoria asta intra si al meu. Doar ca mi-a scris acum cateva saptamani o fetita pe care nu o cunosc si mi-a zis niste lucruri dragute despre cum ca ii face placere sa citeasca aici si ca mai gaseste si lucruri frumoase de care nu stia. Asa ca o sa scriu in continuare. Si da, nu orice fata e un pic narcisista? A, ca nu se recunoaste e partea a doua. Eu sunt mai sincera de felul meu.

M-am intrebat de multe ori, cand scriam ceva de genul "va invit sa...", "Cu cine vorbesc de fapt?". Pai, in principiu cu oamenii de care stiu ca citesc aici, nu? In plus, am tracker si stiu exact cati oameni pe zi se uita pe site-ul asta, chiar daca nu stiu cine sunt. Sunt doar niste ip-uri fara fata, dar macar am suma "matematica" a publicului din piata, cum s-ar spune. Cred ca undeva se pica in ridicol cand vine vorba de blogging daca te apuci sa scrii filozofii de viata din care se simte ca ai impresia ca te citeste tot mapamondul si nu numai ca sta in puterea ta, dar e OBLIGATIA ta sa il scoti din cacat. Eu nu sunt acolo deloc.

Asa ca... de ce sa NU bloguiesti? Mie imi face mare placere sa fac runda de bloguri de dimineata. So you know what? Cu toate aspectele dubioase din punct de vedere social, i say blogging is good. Brog away, kids. A good time is being had by all!

p.s. Daca am putea sa ne directionam putin atentia la poza, va rog - eu pe lacul Snagov, plimbandu-ma pe botul unui speedboat. Aaah, the good life!

Inchei cu "song of the day": Muse - Soldier's Poem.

13 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Macar poti sa ai bunul simt sa poztezi poze cu barbati, nu cu barbati si cu tine goala in mediterana. Nu fa greseala sa te bagi in marea masa de blogisti, ca tu chiar zici ceva. Cand intru pe net primul pe care il deschid e al Sandrei, de la ea intru la tine, de la tine intru la Stoicescu. Aici sunt ziarele mele de dimineata (ma rog, cand se crapa de pranz). Chiar imi plac, eu sunt la modul ca adorm la o lectura de 15 minute si nu ma intereseaza nimic, iar aici intru constant si mai vreau.
Una e sa zici de viata ta, alta e sa plangi de viata ta.

Asa ca, it's a bussines doing pleasure with you, cum zicea cea mai cu nuri Dolly Parton.

11:33 AM  
Blogger silvia g said...

hahahahaha... eu STIU, missy. si tu STII ca eu stiu.

11:39 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hehe. Bloggin/brogging. Faci bine ce faci si iaca mai am si eu ce citi la birou dimineata inainte sa ma apuc de vreo alta schimbare ceruta de clienti. Si cum e greu sa twist cladirile pana la imposibilitatea de a mai stii daca constructia ta mai are vreo legatura cu arhitectura sau cu gusturile dubioase ale clientului prefer sa trag o fuga pana aici si sa iau o gura de brogging. Pentru ca, let's face it, omu are nevoie de punk, de vanity, de cultura, umor si mancare. Asa ca mersi ca ni le dai. Eu una ma bucur ca te-am gasit.

1:56 PM  
Blogger silvia g said...

iti multumesc frumos, si in aceeasi ordine de idei... esti o broggerita cam lenesa. ma tot uit la tine si nimic nou. give back! :)

2:29 PM  
Anonymous Anonymous said...

Va rog frumos, ajutati-ma sa-mi scot blogul din beta. Adica Candy!

3:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

Muse.de la tine am auzit de ei. baga in continuare.baga mare.

5:13 PM  
Anonymous Anonymous said...

sunt si eu o fetita care te citeste zilnic...absolut zilnic..si da..am aflat o groaza de la tine si sandra..sincer nu stiu care dintre voi e my favourite [tu ai putea avea ceva pcte in plus pt ca postezi mai des:P], dar ideea e ca eu si inca o prietena f buna, tot asa fetita ca mine...visam la viata pe care voi o traiti..:D..asa ca keep us dreaming...ca ne place:)

6:35 PM  
Anonymous Anonymous said...

iar ioana...despre ea nici nu stiu ce sa zic...e mai mult decat bestiala!!...la ea citesc cu frica sa nu cumva sa ma regasesc si eu printre oligofreni despre care vorbeste :D..pana acum nu...yeeyy..:)
gata..am terminat!

6:59 PM  
Anonymous Anonymous said...

Uite Candy si uite Sandy, va iubeste sincer. Asa ca Sandy trebuie sa se intoarca din pelerinaj.

Mi-am amintit ce si-a amintit Sandy cand facea 18 ani zilele trecute: Sandy, Candy, Mandy si Brandy via Costa de Sinesty. Si Randy..

2:07 AM  
Anonymous Anonymous said...

..pe unde naiba era?

2:08 AM  
Blogger silvia g said...

oana, hai ca m-ai facut sa zambesc. ma bucur ca ne jucam frumos, atunci.

da missy, ce vremuri... asta e, imbatranim si noi.

nu stiu sa te scot din beta dar ai un prieten bine dotat care te-ar putea ajuta. cred.

10:48 AM  
Blogger gorgeoux said...

Eu as rescrie asa: daca putem sa ne redirectionam putin atentia de la poza :))

12:51 PM  
Blogger silvia g said...

hahahaha... nu! look at meeeeeee!

11:55 AM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker