Tuesday, September 05, 2006

Sa-weet shoes


Se vorbeste prea putin despre pantofi pe blogul asta, or is it just me?
E cazul sa rectificam problema. Asa ca m-am gandit sa scriu despre achizitia din shopping-ul de vacanta care mi-e cea mai draga... Si anume o pereche de cizme Sugar. Cizme e un pic impropriu spus, avand in vedere ca sunt cea mai usoara pereche de incaltari pe care o posed, si in plus, au si bot de Conversi. Le gasiti aici toata familia, o sa observati ca au multe de oferit. Cea mai tare faza la cizmele astea (din experienta mea proprie) e ca foarte multi barbati le gasesc dragute. Or so they tell me. Ceea ce e destul de rar... Eu sunt fericita posesoare a primei perechi din desfasurarea de mai jos. Chiar imi pare rau ca nu mi-a trecut prin cap sa imi mai iau o pereche...



Am vorbit depre pantofi, demnitatea mea de femeie a fost recastigata, acum putem trece la lucruri mai serioase. Personalitatea mea de adolescenta... signing off.

Inchei cu "song of the day": Let's Get Blown - Snoop Dogg.

8 Comments:

Blogger laura bucur said...

uau! foarte misto. subscriu.

10:39 AM  
Blogger malice said...

omg . THE sugar boots I`ve always wanted . always adica de cand le-am vazut pe net acum 6 luni . ahh ... gelosy :)

12:02 PM  
Blogger silvia g said...

m-a oprit o fata la mine la birou si m-a intrebat cat port si daca le vand... NOT. oricum cel mai dragut e ca toti baietii sunt foarte fani... ceea ce mi s-a parut cute.

12:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

Candy, nu cumva de fiecare data cand ii porti, iti pui fuste scurte?

12:40 PM  
Blogger silvia g said...

missy, iata ca azi ii port cu blugi stramti. deci nu.

12:53 PM  
Anonymous Anonymous said...

Dar pana azi ti-i i-a vazut toata lumea in fusta scurta. Azi nu mai au ce sa mai zica! Candy, nu te lasa pacalita ca mine, ca 'daca te dai cu nu stiu ce pe fata, o sa ai un ten de vis' (plus un sifilis). Cizmele rulz, dar sacalii sunt peste tot.

2:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

vai ce greseala gramaticala, mi-e rusine.

5:45 PM  
Blogger Unknown said...

finally... she trips

10:17 AM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker