Friday, September 01, 2006

Move over.

Va mutati? Nu va mutati inca, dar va place sa va faceti planuri? Sau poate nu va mai place cum sta comoda in sufragerie? Eu am mereu problemele astea, si am facut o mica arhiva cu jucarii care te pot ajuta in asemenea situatii.

Jucaria numarul 1: Behr Color Smart. Incepem cu lucruri de baza, recte zugravitul sau paleta coloristica pe care o alegi pentru o camera. Cu ajutorul acestui programel foarte dragut, iti poti alege pana la patru nuante in care vrei sa iti decorezi camera, iar apoi sa si probezi paleta respectiva pe una din camerele din galeria foto.



Jucaria numarul 2: Arrange-a-room. Trecem la lucruri serioase. Iti setezi dimensiunile camerei, si apoi aranjezi in ea totul de la ferestre, calorifere, usi, pana la fotolii cu perne sau cutii de jucarii.



Jucaria numarul 3: logic, IKEA. Aici sunt multe informatii: de la cum sa iluminezi o camera pana la proiectul perfect de bucatarie. Sa va jucati frumos...



Inchei cu "food of the day": Astazi am mancat o ciorbita groasa de cartofi cu ciolan afumat, care merita mentionata public.

3 Comments:

Blogger Sandra G said...

Te iubesc! Punct! :)

11:30 PM  
Blogger silvia g said...

hours and hours of fun, recunosti?

11:13 AM  
Blogger Sandra G said...

absolut!

11:52 AM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker