Tuesday, September 05, 2006

All about Gwen.

Cine ma cunoaste, stie de obsesia mea nesanatoasa legata de Gwen Stefani. Da, am practic un hard plin de fotografii cu ea pe scena, la TV, la piata, la jogging, la petreceri si in videoclipuri. Si poza ei lipita langa birou. Si imi prind des parul ca ea. Si visez noaptea ca intr-o zi voi avea garderoba ei. Si plang cand ascult melodia lui Elvis Costello, "Almost Blue", cantata de ea. Si plang si de fiecare data cand o vad la televizor. Stiu. Sounds silly. Pur si simplu imi place foarte, foarte tare de ea, din toate punctele de vedere. She IS a style icon, are o voce bestiala, o atitudine pe masura si barbatul perfect.

And don't start with me cu "Dar acum s-a cocalarit...". Pentru ca desi pentru mine cea mai frumoasa perioada a ei a fost "Tragic Kingdom", din punctul meu de vedere poate sa inceapa sa umble imbracata in foi de varza, sa se incalte in anvelope si sa cante muzica country, ca tot as iubi-o maxim. And that's that.

Acestea fiind spuse, m-am gandit sa postez cele 5 fotografii cu ea care sunt my top faves. In ordine inversa, here's my beloved.

5. Pentru ca e o poza in care arata total diferit de cum e ea de obicei, si tot e super draguta. Si se vede in ochi sclipirea aia de pustoaica baietoasa. Gotta love that.


4. Asta e "toaleta" care rezuma foarte bine stilul ei dinainte de "the glamour make-over". Si eu asa o iubesc cel mai tare pe Gwen. Arata sanatos, nu anorexic, poarta dungi (intotdeauna un bonus!), trucker hat si un abdomen sanatos. De remarcat cate lucruri isi permite, datorita faptului ca are sanii mici. Poate sa iasa din casa cu ei pe afara si tot nu arata vulgar.


3. Fotografia asta imi
place foarte mult
pentru ca arata foarte
tare a "the girl next door". Si cu tot scosul limbii, tot mi se pare extrem de frumoasa. Bonus pentru floarea din par (trebuie sa respecti combinatiile de casual/elegant reusite care nu rezulta intr-un "trening de carnaval").


2. Well, love is beautiful. They match. They're happy. Si ea pun pariu ca e la fel de fascinata de el si in ziua de astazi. In plus, ea poarta ceva ce am purtat si eu de multe ori.


1. Imi pare foarte rau ca nu am reusit sa gasesc fotografia intreaga, e dintr-un concert de la inceputul anilor '90, si ea pur si simplu straluceste. E dulce si brave in acelasi timp, si, probabil motivul pentru care o iubesc atat the mult... faimosul "vintage bun" pe care il afiseaza impecabil.

Inchei cu "song of the day": No Doubt - Excuse Me Mister.

3 Comments:

Blogger Sandra G said...

piasi, traiasca-ti blogul care inca ma mai invatza despre tine... evident ca stiam ca esti cel mai mare fan ever made gwen, dar nu stiam cam cum si in ce fel... ce pot sa zic... as vrea sa fiu si eu la fel de obsedata despre un om care e inca in viatza, eu raman la rockstarul meu sinucis... :)

10:30 AM  
Blogger silvia g said...

hahaha, pisi, vezi care e diferenta? eu inca mai pot spera sa ii zic lui gwen temuta replica "i'm a huge fan!" fata in fata... asta, ca tot a fost "being john malkovich" aseara la tv.

10:54 AM  
Anonymous Anonymous said...

O tin in amintiri, da draga, ca imi amintiti. Eram de mult la Piti, Gabi canta la chitara rece si a inceput Candy sa cante No Doubt. Mi-au zburat urechiile de liceana, eram asa mirata si-mi placea.

Si Candy, tu esti o zana, nu poti sa te compromiti cu 'i'm a huge fan'. Adica, sa vina coana mare la tine sa-ti zica, 'i heard you are a huge fan'. Eu cand ma fac mare o sa ma 'inflirtez' printre zei si o sa ajung un fel de tour manager foarte ignorant cu anthony si o sa ma observe si o sa-mi zica: 'hon, don't you wanna be my body manager?'. Cel putin asa suna filmele de pe Hallmark. Dar o sa-mi iasa. Jur.

12:00 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker