Wednesday, September 13, 2006

Backitty-back.


Aw, shucks. I really did miss my brog. Si cu toate ca azi-dimineata m-am culcat abia la ora 05:00, am avut doua zile de filmare foarte reusite. Mi-e un pic frica sa ma gandesc la ce ar putea iesi in final, dupa montaj, desi am mare incredere in regizoare si in DOP (Corinna si Jonas, lovely talented folks), dar am invatat the hard way ca nu iese mereu cum o vad eu in cap... Acum inca ma trezesc, mi-am citit toate mailurile, mi-am vizitat toate blogurile, am dat reject la toate friend requesturile pe diverse comunitati online, am citit forumul formatiei mult-iubite, am muncit fix 30 de secunde... pot sa afirm cu tarie ca imi revin. Imi revin si revin azi cu un post (sper) mai coerent.

Inchei cu "song of the day": Skunk Anansie - Secretly.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Welcome back! Incepusem sa ma intreb ce-i cu brogu tau :D

As for me am updatat si je brogul in fine ca deh, se cerea :D S-ar putea sa-ti placa ce-i pe acolo acum ;) Enjoy.

3:45 PM  
Blogger silvia g said...

rhea, missed you too, m-am uitat acolo si ce sa vezi... costea. hai, tine-ma ocupata!

4:20 PM  
Anonymous Anonymous said...

hehehe. e un boredom la birou ceva de groaza. ma dor mainile de la facut dosare de avizare si acu asteptam client and stuff si argh. *le sigh* Cum zicea nea Chino, i'm bored.

costea and co rulez :D (le-ai vazut pe toate? i dunno daca stii cum merge livejournal si de asta intrebam :P)

btw marcos chin ala e super tare, ca sa nu vorbesc de citatul din Wilde despre fashion care m-a facut sa rad asa de tare ca se uitau toti din birou urat la mine. Eh. :D

as for entertaining.... hmmm, io mai intru si citesc de prin http://fecalface.com. About art and stuff. pretty cool

4:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

Daca data viitoare nu anunti cand vii acasa, nu te mai las sa te joci pe platoul de filmare.

3:26 AM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker