Friday, September 15, 2006

"You never buy me flowers anymore!"


Carei fete nu ii plac florile? Care fata nu a batut apropos-uri subtile, sau a cerut pe fata pana s-a ajuns la reprosuri atunci cand partenerul nu s-a simtit sa satisfaca micul capriciu? Pentru ca sunt sigura ca exista pe undeva asemenea fete...
Mie imi plac florile, foarte mult. Si am gasit astazi pe internet un site unde am vizionat cateva aranjamente care mi-au placut in mod deosebit. Asa ca daca nu esti o fata careia nu ii plac florile, check Floral Art. I like. (Ce maaaa? 250$ un aranjament? Da ma, da face.)

Inchei cu "song of the day": Erykah Badu - Next Lifetime.

1 Comments:

Blogger Sandra G said...

mie nu-mi plac florile, pentru ca se usuca si mor si se impute apa si mi-e sila sa spal vaza si trebuie sa arunc in ghena de bloc - murdara si urat mirositoare - cadavrele unor chestii care au fost candva vii. linistesc de indata freudienii care vor sa se lanseze in analize si zic: da, nu-mi place gandul ca acum sunt tanara si frumoasa, dar o sa imbatranesc si o sa mor, grasa si urata si ca cineva va trebui sa spele vaza dupa mine si sa ma arunce la ghena. hahaha!

10:37 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker