Wednesday, October 04, 2006

Eric Striffler si Katarina Sokolova

Vesnicele dileme existentiale ale femeii:
Serioasa sau amuzanta? Eleganta sau sportiva? Gospodina sau independenta? Misterioasa sau permisiva? Puternica sau fragila? Tacuta sau galagioasa? Romantica sau pragmatica? Materialista sau visatoare?
Nu stiu care e amestecul optim, dar imi place foarte mult cum vede domnul femeia.

Si spre comparatie, uite cum vede o doamna femeia:


Inchei cu "song of the day": Billy Joel - Just the Way You Are.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Nu mi-am pus niciodata problema asa,dar nu cred ca pot fi numai intr-un fel...cateodata poti fi dulce, dar agresiva, iar alteori poti fi suava, linistita si atat...Don't you know that song cu "I'm a bitch, I'm a lover, I'm a...." sau poezia lu' Cartarescu cu "papusa, iubita, tarfa si nevasta"....sau sa mai amintesc si o reclama stupida la un produs de par in care tipa povesteste despre starile ei schimbatoare, pe care le suporta si parul...Concluzia? You can be what you wanna be, pisi...

4:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

"gospodina" huh...? e cuvantul tau preferat observ...

11:26 PM  
Blogger silvia g said...

stiu ca poti fi in mai multe feluri, tocmai de aia am zis ca nu stiu care e "dozajul" perfect. cred ca timingul e cheia.

stoi - nicidecum, doar un cuvant oarecare intr-o insiruire de mai multe cuvinte.

10:51 AM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker