Friday, October 13, 2006

De la film, la cutie...

Televizorul e cel mai scump local din viata mea, mai ales ca il frecventez un numar insemnat de ore, in fiecare zi, se plateste in timp si mai cere si o rontaiala pe care ti-o aduci la purtator. Pe ce imi cheltuiesc eu viata la televizor? Iata.

1. BBC Prime - Little Britain (hilarious shit, adevarata fata a Angliei, rurale si mai putin rurale; you HAVE to see it to believe it, va invit pe TVR2, vinerea, la 00.10); I Am Alan Partridge (british humor); Changing Rooms (prieteni isi renoveaza unii altora cate o camera din casa); Cash in the Attic (vanatori si licitatii de antichitati gasite prin poduri) ; TopGear;

2. Hallmark - Ed (lovable, funny and endearing); Crossing Jordan (cadavre); Midsomer Murders (cadavre rurale); Law&Order: Criminal Intent (cadavre si un politist alienat);

3. VH1- orice documentar; Album Chart;

4. Discovery Travel&Living - Grand Designs (arhitectura si decoratiuni interioare)

5. orice canal - sitcom-uri (=serial cu episod de 30 de minute si rasete), orice, oricand, in cantitati cat mai mari.

Va urez sa nu va uitati la TV la fel de mult ca mine.

Inchei cu "song of the day": Guns'n'Roses - Don't Cry (o aud fix acum).

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

piasi, am vesti mari: zilele astea imi da astralu' cablu' inapoi... o sa aflu si eu in sfarsit cum e cu 'i'm a laaaaaaady' :)

3:44 PM  
Blogger silvia g said...

nu ai inteles. we are SOOOO watching it together diseara, dupa concert!

3:50 PM  
Anonymous Anonymous said...

Sandy, cumva tu ai intrerupt intentionat legatura cu tehnologia? Cam multe coincindete.. hmm, are you planning on ruling the world? Can I be your Pinky?

9:39 PM  
Blogger nihasa said...

pe mine ma deprima televizorul ... mai prind un show sau o stire de la ora 5 .. pai mi`a stricat toata saptamana,.

2:30 AM  
Anonymous Anonymous said...

Nu ma mai uit la tv, ceea ce nu ma opreste sa-mi downloadez seriale tho. Battlestar Galactica blows my mind. Seriously. Si faptul ca e sf e doar un pretext. E un fel de west wing in space cu politica, terorism, religie, fanatism, genial genial genial. Mai e Carnivale care din nou makes my mind work ==> love. si mai nou Jericho care-i un serial tare dubios. Are f mult potential, are o poveste f buna la baza si o da in bara rau cu muzica, cu actorii, cu cliseele...

in rest prison break, lost, weeds, house, cate putin din toate :D TV on the internet is cool

11:01 AM  
Blogger gorgeoux said...

Grand Designs rulz!

8:13 AM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker