Wednesday, October 18, 2006

Zzzzzzzzzz...


Sunt pusa pe snooze...
Viata mea in momentul asta: anticipare, foarte multa dragoste, excitement, incercari de a fi rationala si nu pur visatoare, foarte multa dragoste, some pain for spice, nervi de serviciu, satisfactii de serviciu, foarte multa dragoste, fericirea sta la usa dar inca nu isi face curaj sa o deschida, prietenii exceptionale, relatii complexe dar frumoase, foarte multa dragoste, decizii vitale, liniste o secunda, haos in urmatoarea, planuri si foarte multa dragoste. As putea spune ca fac un pic de sport extrem... E ciudat, dar in momentul asta, imi dau seama ca viata e frumoasa si atunci cand e dificila. Concluzia: nimic nu e intamplator!

Inchei cu "song of the day": Muse - Knights of Cydonia.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Bingo. Hai ca mai e putin.

5:10 PM  
Anonymous Anonymous said...

silvia, nu mai pune poze d-astea ca ma induiosezi si mi se face dor de tine.

11:41 AM  
Blogger silvia g said...

oricum iti e dor de mine, adi. and you know it.

11:52 AM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker