Monday, October 23, 2006

Buongiorno, principessa!



To make a long story short, cadoul Monei de ziua ei anul asta a fost un week-end prelungit la Venetia. Evident, ea a aflat de cadou abia vineri dimineata cand am ademenit-o sub un pretext oarecare la aeroport, unde i-am pus in brate bagajul si pasaportul si am urcat-o in avion. Sa notam ca ne asteptam sa planga de fericire ca are niste prietene atat de minunate, dar nu a facut-o. A amutit. I-am spus sa zica ceva inteligent pentru camera, pentru ca i-am filmat reactia, si tot ce a reusit sa scoata a fost "E egal mc patrat". Tipic Mona.
Evident ca au fost trei zile superbe de abuzuri de toate felurile, ce ramane de spus e ca orasul e o scenografie magnifica, am fost toate de acord ca nu are cum ("you don't have how" :) ) sa existe oameni care chiar traiesc in cladirile alea si coboara de dimineata din dormitor direct in vaporetto. Printre abuzurile sus-mentionate, am dat si un ochi de necunoscator la Bienala de arhitectura (motiv pentru care ne-am si intalnit cu oameni cunoscuti pe strada, in Venetia, recte Valerica, ciao bello!). Las pozele sa "vorbeasca" mai departe...












Inchei cu "song of the day": Mest - Walking on Broken Glass.

6 Comments:

Blogger Unknown said...

wicked b-day present!!!

1:42 PM  
Anonymous Anonymous said...

...mai am cateva detalii de pus la punct si va trimit oferta de 1 martie(ca fetele)la Carnivale!!!
PS: am dormit cu masca azi noapte :P
We don't have how sa nu mergem.

8:57 AM  
Anonymous Anonymous said...

VREAU POZELE!!!!

2:10 PM  
Blogger Ela-Iliesi said...

La Vita reiese ca E tare Bella .. Posturi din astea te fac sa te uiti chiorash la prietenele tale care nu te ademenesc sub un pretext oarecare la aeroport, care nu iti pun in brate bagajul si pasaportul si care nu te urca in avion. Oh but wait, daca ele nu o fac.. I can do that and much much more!

10:45 AM  
Anonymous Anonymous said...

Of of bienala... *le sigh* Awesome trip. :)

11:01 AM  
Anonymous Anonymous said...

deci pe aici o ardeai cand eu te sunam (duminica dimineata) sa bem cafea la sanda.
cam frumos.
inspirata ideea de a merge la venezia off season, cand turmele de turisti nu pangaresc frumusetea locului.
veneziei i-ar sta cel mai bine pustie. oamenii sunt prea uncool pentru venezia.

11:43 AM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker