Thursday, November 02, 2006

Let me just mark down this day...


Ieri am avut doua flashback-uri, ambele foarte "fizice", si in acelasi timp, diametral opuse. Primul mi s-a intamplat cand ma uitam la televizor. Nu mai tin minte ce imagine a declansat reactia respectiva, dar brusc am "vazut" si simtit o senzatie care mi-e foarte draga: eu, cu pielea mea alba si hipersensibila, intoarsa rosie si fierbinte de la plaja, intinzandu-ma pe cearceafurile reci din camera de hotel. Tablou complet: senzatia de fierbinteala a pielii, in camera lumina de dupa-amiaza tinuta la respect de draperiile care au stat toata dimineata inchise, socul placut al atingerii cearceafurilor apretate si reci-reci, si chiar si iminenta somnului de dupa-amiaza, pana trec "razele nocive". S-a intamplat foarte repede. Dupa asta am mai adaugat o codita, de data asta constient, cazusem intr-un fel de nostalgie: mancatul unei piersici foarte dulci si foarte zemoase pe plaja, protejand-o de vantul care are tendinta sa arunce nisip unde tocmai am muscat. Genul de gand care te face sa zambesti.

Flashback number two. Mai tarziu, in aceeasi zi. Culmea, la fel de brusc, scurt si fizic: dimineata devreme, inca e intuneric afara, si eu ma misc greoi din cauza prea multor straturi de haine, in acelasi timp simtindu-ma foarte protejata de gerul de afara. Stiu ca am nasul si pometii rosii (din cauza aceleiasi pieli foarte albe), si infofolita cum sunt, in capul meu de copil, ma simt ca intr-o casuta. E intuneric afara si mi-e un pic frica, dar imi tot spun ca eu am cazemata de pulovaras de lana care ma inteapa un pic, geaca umflata umpluta cu pene de gasca, fular care s-a umezit un pic in dreptul gurii de la respiratia mea calda, manusi cu un singur deget si caciulita din cauza careia apropos, nu vad prea bine. Si multa zapada alba-alba, multa liniste, un pic de ceata si luminile de pe podul de la Basarab. Ce crud sa ma scoata din casa pe vremea asta, la ora asta, pe frigul asta.
Si toate astea intr-o secunda, senzatia doar, nu povestea. Evident, eu detineam deja toate coordonatele astea in memorie si nu a trebuit sa mi le descriu. Doar le-am simtit.

Chiar e bine la tine in brate :) .

Inchei cu "song of the day": Tasmin Archer - Sleeping Satellite.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker