Monday, November 06, 2006

Makin' friends.

Cu regret trebuie sa spun ca mie nu imi place Bucurestiul. Nu mi-a placut niciodata si nu cred ca o sa imi placa vreodata. Si totusi, pentru ca sambata dimineata m-am trezit intr-o plimbare matinala neasteptata, am facut si ceva poze... Poate-poate vad partea frumoasa si ma impac cu orasul... Concluzia mea, sunt sigura, nu e nimic nou. Ca sa iti placa Bucurestiul trebuie sa ai foarte multa imaginatie, sa cauti mult, si sa fii foarte selectiv pentru a vedea detaliile frumoase ascunse in imaginea dezolanta de ansamblu. O sa mai incerc experimentul asta, sa vedem ce mai reiese.



Inchei cu "site of the day": Travis Barker's MySpace profile.

4 Comments:

Blogger mariusiionita said...

grozav. se pare ca frecventam aceleasi strazi. doar o poza am postat pe in-a-jiffy.blogspot.com.
best regards,

9:08 AM  
Blogger Unknown said...

cand iesim la un bucharest photo session?

10:28 AM  
Blogger silvia g said...

oricand, jay. sunt fan.

10:46 AM  
Blogger hippiekiller said...

nefiresc. incoerent... whatever

3:32 AM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker