Thursday, November 16, 2006

O dimineata Seinfeld si voua.

Mi-am inceput dimineata cu micul dejun la McDonald's, unde canta albumul American Idiot cap-coada, si unde am vorbit cu Panda despre cum ne stergem mu... nasul (cat servetel se foloseste, cum se impacheteaza, cum se depoziteaza la capatul patului), dupa care ilustrul meu coleg mi-a dezvaluit ca si-ar fi dorit sa aiba un sclav pe nume Jim sau Ben (?!) pe care sa il imbrace in camasa larga de in si sa il puna sa traiasca intr-o coliba in spatele blocului. Discutia a degenerat si am ajuns la fantezii despre cum l-ar invata sa lucreze in Photoshop si el ar sta in pat, i-ar da comenzi si l-ar lovi cu cravasa peste degete cand greseste: "NU!!! Am zis RIGHT click!!!".
Ceea ce va doresc si dumneavoastra.

Inchei cu "song of the day": Hard-Fi - Hard to Beat.

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

vaiiiiii, u're ivil!

12:14 PM  
Blogger Alexandra said...

cred ca vreau sa il cunosc pe Panda :)))))))!
a! si sa iau micul dejun cu voi! nu vreau sa imi imaginez cum e la dinner.:)))))

12:19 PM  
Anonymous Anonymous said...

O dimineata Seinfeld si voua.

Draga mea, in fiecare zi am parte de asa ceva ;))

1:11 PM  
Blogger silvia g said...

alexandra, anytime. si asa iesitul nostru e long overdue.

2:24 PM  
Blogger Ela-Iliesi said...

Jim sau Ben mi-ar fi util pentru un meteo concret; il trimiti dezbracat afara, il analizezi si afli sigur cat de frig e. :D

2:31 PM  
Anonymous Anonymous said...

demential :)) mi-a placut faza cu right clickul

7:55 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker