Thursday, November 16, 2006

Blog intrusions #1


M-am gandit ca ar fi amuzant (pentru mine cel putin) sa raspund aici la mesaje de pe alte bloguri care imi trezesc interesul sau ma ating in vreun fel. Azi ii dau replica Mironei la un post despre o bratara pe care o poseda si cu care a facut senzatie intr-o seara intima de fete, la doua filme inchiriate si o spagheta cu Roquefort (parca asa era?). Replica mea fiind aceasta brosa foarte interesanta, pe care mi-as dori-o prinsa de geanta. Bineinteles, complete with lipgloss, pentru zilele reci de iarna care urmeaza.



Inchei cu "quote of the day": "I'm tired of all this nonsense about beauty being only skin-deep. That's deep enough. What do you want, an adorable pancreas?!" - Jean Kerr

4 Comments:

Blogger gorgeoux said...

Foarte faina! Ii doresc sa-si gaseasca drumul spre geanta ta. Chiar si fara lipgloss. Faina si ideea rubricii. Cat despre branza, doar Madi stie; clar era albastra.

7:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

cam da.
which reminds me...ce facem in weekend?
dulap party, anyone? (si cred ca putem aranja si neshte spaghete) :P

9:44 AM  
Blogger silvia g said...

nu stiu despre voi, dar eu sambata la ora 18.00 ma duc la muzeul literaturii romane cu missy ca e seara emil brumaru.

11:35 AM  
Anonymous Anonymous said...

sunt la scoala, SPUMEG de frustrare :((

8:36 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker