Wednesday, November 22, 2006

Hai cu sequel-ul...

Gata, ultimii dar cu siguranta nu cei din urma, cu voia dumneavoastra:

Laura - perna Dream On si geanta tokidoki

Monica - toata gama de produse TIGI for Blondes si un poster cu Borat

Zaza - un snowglobe parizian si un set de cafea Sci-Fi din argint

Bogdan - parodii dupa filme cu Greg the Bunny si un tricou Punisher (pentru ca esti mai inalt decat credeam)

Andra - album Magnetic Fields si giant lollipops

Tudor - lava lamp si "Freud for Begginers"

In caz ca nu v-ati dat singuri seama, click pe poze sa va vedeti cadourile in toata splendoarea. Gata. Am dat o groaza de bani pe voi... Merry Early Virtual Xmas.

Inchei cu "book of the day": Aventurile lui Habarnam.

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

draga doamna, in postul care anunta aceasta initiativa mai mult decat laudabila spuneati:
toti copiii care stau cuminti, agatati in sosete de marginea semineului meu (adica in lista de linkuri)
Va atrag atentia ca ati uitat pe cineva :): ce i-ai lua cadou - daca n-ai avea limita de bani, de timp, de bune maniere - lu' Can't walk around naked?

4:52 PM  
Anonymous Anonymous said...

Vai de mama si de zilele mele, ca bine ma mai ghici cucoana! :))

Cafeaua stiu deja cu cine o sa o beau, ce chestie minunata!

Pot sa adaug salamalecurile de rigoare? ;))

4:57 PM  
Blogger silvia g said...

zaza, ma bucur ca te-am nimerit...

marie, e mai dificil cu domnisoara. dar am sa incerc sa incropesc ceva :)

5:15 PM  
Blogger laura bucur said...

uaa...o surpriza foarte placuta si neasteptata...si eu care tocmai imi lamentam nefericirea ca nu pot avea ce-mi doresc mult...multam, recunosc, m-ai ghicit.

10:05 AM  
Anonymous Anonymous said...

Multumesc( cu intarziere, stiu)...
vai, Borat arata de parca mi se arata la usa...sunt inspaimantataaaaaaaa! hi hi, merci!

4:58 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker