Friday, November 17, 2006

On the first day of XMAS...

Aseara m-a tarat o prietena prin magazine si ce sa vezi... Deja a venit Craciunul peste tot. Eu nu stiam. Bine ca am aflat. Am vazut la brazi impodobiti si Mosi Craciun de mi s-a aplecat... Si asta m-a inspirat sa incep o mare lucrare: o lista de cadouri virtuale pentru toti copiii care stau cuminti, agatati in sosete de marginea semineului meu (adica in lista de linkuri). Sunteti 18, deci va dura ceva, am sa incep sa va postez pe rand, cate 6, deci trei mesaje. Sa vedem daca va nimeresc. Oricum, eu deocamdata ma distrez facand lista... E ca si cum chiar v-as cumpara lucrurile astea. Sper sa va placa exact ca si cum chiar le-ati primi :)) ...

Inchei cu "song of the day": Creed - Eighteen.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

OMG, brilliant idea. Mor de invidie ca n-am avut-o eu, dar heh, nu poti sa le ai pe toate :))

De-abia astept!! :))

8:35 PM  
Anonymous Anonymous said...

pai daca candy e inventator de idei brevetat si platit.

1:12 AM  
Anonymous Anonymous said...

stiu exact ce imi lipseste si ai putea sa iei....
ceva mare si scump :))

10:48 AM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker