Tuesday, November 21, 2006

Fetelor... dans!

Ok, recunosc. M-am uitat la mizeria de "Dansez pentru tine".
Whaat?! E doar pentru ca imi place foarte tare de Mihai Petre si am o slabiciune pentru Smiley... A, nici asta nu era o scuza buna, nu? :)) Macar sunt sincera... Dar sa revenim.
Lasand la o parte stilul jalnic in care se prezinta concurentii si emisiunea ca bucata de televiziune, imi e mie rusine de rusinea pe care nu o are PRO TV-ul in stilul asta de santaj sentimental nesimtit care le-a devenit trademark. E ca atunci cand au facut magaria suprema: cand a cazut avionul la Balotesti, s-au dus acasa la sotia pilotului, au vorbit cu ea casually on camera o ora despre cum e viata ei de nevasta de aviator, dupa care i-au spus, tot on camera, ca sotul ei a murit. Atunci am dat telefon la "sediu" si i-am injurat. Dar vad ca le place in continuare... Chiar nu le e DELOC rusine.
In alta ordine de idei, eu ma uit de mult timp la "Strictly Come Dancing", varianta BBC a aceluiasi show, dar evident, facut mult mai finut si mai entertaining decat "treaba" autohtona. Acolo echipele sunt formate dintr-o celebritate si un dansator profesionist si se munceste, tati. Si se vede. Si mi se face pielea de gaina cand ii vad pe oamenii aia cum danseaza. Si prezentatorul principal e Bruce Forsyth, cel mai simpatic showman de cursa lunga pe care il are Anglia. Uitati-va daca aveti timp si o sa intelegeti diferenta...

Pentru amuzament, tin neaparat sa postez aici unul dintre mesajele pe care le-am primit de la Sandra vineri, in timpul emisiunii foarte sus-mentionate. Le-as fi postat pe toate, dar sunt destul de grafice si mi-e teama ca nimereste vreun copil nevinovat pe aici. Deci citez:

"La Mihai se da acolo pana la epuizare, la Banica se da la craniu pana la epuizare, eu asa zic..."

Ca sa rezum, m-am saturat de cat de penibil e Banica si vorba Sandrei, oamenii care ii sufla in casca, si m-am saturat de viorile si mafia protevista care stoarce fiecare nenorocire a amaratilor din tara asta sub firma nobila de "Salvatorii Neamului" (daca mai aud o data replica "Oameni buni, sa nu uitam ca scopul acestei emisiuni este sa ii ajutam pe cei din jurul nostru care au avut mai putin noroc in viata... ", imi cumpar pistol). Si pentru ca am de ales, nu ma mai uit la mizeria de "Dansez pentru tine".

Inchei cu "song of the day": Deana Carter - Once Upon a December.

9 Comments:

Blogger Sandra G said...

pisi! nu se poate, vineri e finala! trebuie sa vedem cum da mihai iar 10 pentru smiley! hahahaha!

12:48 PM  
Blogger silvia g said...

ai si tu dreptate... dar facem zapping! si ne uitam doar la smiley si la mihai.

12:52 PM  
Anonymous Anonymous said...

bun, mihai petre e casatorit cu partenera lui cu care s-a intalnit la un concurs de dans international. eu cred ca ei se ce va ziceam eu voua pe tot parcursul emisiunii. si eu cred ca il cheama stefan.

12:52 PM  
Anonymous Anonymous said...

sunt un om fara scop in viata, care are doar 2 optiuni: sa-si taie venele cu lantzu de tras apa sau sa comenteze pe bloguri.

1:04 PM  
Anonymous Anonymous said...

chiar vorbeam zilele trecute cu niste prieteni ca de fiecare data cand il aud pe banica vorbind la emisiunea asta parca imi baga cineva o bucata maare si suculenta de lamaie foarte acra in gura ;))
ma strapezesc toata.. cah!
but indeed, i share your slight passion for smiley, he's pretty cute. si inalt, ceea ce e un fact fff important ;)

1:06 PM  
Blogger silvia g said...

eeee, asta nu mai pot sa sterg...

1:14 PM  
Anonymous Anonymous said...

Eu toacmai am vazut finala aici si a castigat un jucator de footbal american (my favorite.
A dansat si Jerry Springer ... verry funny!!!

3:39 PM  
Anonymous Anonymous said...

adta e link-ul:
http://abc.go.com/primetime/dancing/index.html

3:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

eeei, dar sa vedeti boieri dumneavoastra ce misto e sa te uiti la emisiunea asta la Accidente Usoare, ia sa va vaz atuncea :))

5:28 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker