Monday, November 20, 2006

Cine zicea ca lunea e o zi nasoala?


Nu, nu mi le-am trimis singura :)) . Si desi e un admirator "profesional", nu unul romantic si nici prea secret nu e, uite ca se intampla lucruri mici si dragute care iti fac ziua mai frumoasa... Da, chiar si ziua de luni.
Si as vrea sa postez aici si un mail pe care l-am primit tot astazi, atat de frumos incat mi-a venit un pic sa plang. Dar e prea... intim. O sa trebuiasca sa ma credeti pe cuvant.

Inchei cu "artist of the day": Ruth Gwily.

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

nu, clar nu e intotdeauna nasoala lunea. eu taman am aflat ca am o masina nou noutza si roshie. si ca voi fi in curand travelling expat, adica trei saptamani pe luna in romania si o saptamana in vienna. cam cat de tare e si asta :))
cat despre meil, give us the details, girl!!
bale

5:31 PM  
Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

5:52 PM  
Blogger silvia g said...

anonymous, da-mi un telefon sa iti explic cum sta treaba... dar nu prea e loc de asa ceva.

scufi, deci s-a gasit o solutie minunata? si fire si austrieci? nu de altceva, dar la vara cand sunt festivaluri... avem treaba! mail-ul era de la maria si era extrem de endearing.

7:57 PM  
Anonymous Anonymous said...

dada! eu zic sa incepem cu un deftones sincer pe 2 aprilie :)

9:23 AM  
Blogger silvia g said...

whoa!!! super tare pisi, bravo. ma bucur enorm pentru tine. i'm so fuckin' proud of you.

10:10 AM  
Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

12:14 PM  
Blogger silvia g said...

in primul rand - nu stii sa citesti, si in al doilea rand, daca ai tupeul sa intrebi ceva atat de personal, ar fi bine sa te prezinti sa vedem daca ai dreptul respectiv... si da, am sa te sterg in continuare. pentru ca pot :))

1:01 PM  
Blogger Unknown said...

greedy me: i-am spus alexandrei ca ii fur si pulitzerul si farellul :p

4:17 PM  
Blogger silvia g said...

varzane, daca tu esti anonymous mor aici, pe loc... :))

4:58 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker