Tuesday, June 03, 2008

Alo, aterizeaza bunicul.

Nu pot sa nu imortalizez trei mailuri pe care le-am primit de la bunicul meu de cand ma aflu in exil. El e forta, el e adevarul, el e asa cum trebuie sa fie.

"Azi am sarbatorit amintirea Lenutei, de Sf. Constantin si Elena, cu Zarafii si Mirela cu Andu, la Pescaru. Nu e ca la tine, dar nici rau. As fi bucuros sa fii mai calculata, retinuta (nu da pe afara nimic care poate fi folosit de altii in dezavantajul tau) si lasa-i sa creada ca ai rezerve nebanuite de ei. Nu se face prietenie acolo decat dupa indelunga verificare. Colegialitatea e suficienta. Doar in fata oglinzii si fara glas poti fi asa cum esti real si total. Se putea si locuinta mai modesta la inceput. Cand il vei citi pe Nietzsche vei afla ca la femei cel mai bun argument este biciul. Asa grait-a Zaratustra. Ti-am trimis mobilul meu de Germania+Europa, cu ceva rezerva, passwort 2528. Trimitem vitamina E de la magazinul saracilor. Mai vorbim. Pa"

"Iti trimit niste mostre de intelepciune chinezeasca. Pa"

"Draga Silvia, felicitari, e foarte frumos ( n.r. noul apartament in care stam). Va doresc succese si voie buna. Noi ne bucuram de tot ce faci. Eu am fost si raman preocupat de felul cum iti alegi companionii si de lecturile tale. As fi si mai mandru de tine daca ai invata germana dar si ceva din cultura germana, macar Goethe si Hesse pentru inceput, nemtii sunt foarte sensibili la atentia ce se da culturii lor, pe buna dreptate. Nu face prietenii fara o temeinica verificare. Pa"

Inchei cu "ad of the day": Starbucks - Glen.

6 Comments:

Blogger Sandra G said...

Grandpa' rulz! :)

Subscriu la Hesse si Goethe, mari domni, mari caractere!

Pup!

6:40 PM  
Blogger Delice said...

Bei, cam tare bunicu' tau!

9:51 AM  
Blogger perfidius smith said...

deci da, la fel vorbeste si bunica-miu, numa ca el nu stie sa scrie. lui i-a citit bunica-mea cand s-au cunoscut din shopenhauar si l-a invatat pe de reost.
si aia cu nice si biciul e truism oricum, dar intelegem ironia pentru ca nu suntem prosti, da ?
ce muzica asculta bunicu ?

silvia, deci din cauza luxului nu iti placea la duseldorf!!

5:58 PM  
Blogger silvia g said...

mie imi place sa exagerez si e greu sa exagerezi luxul... ma simt ingradita.

10:08 PM  
Blogger Sahara Penguin said...

O sa fac un fan-club "bunicul silviei" :))

3:12 PM  
Blogger silvia g said...

asa, da, that'll feed his ego!

9:59 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker