Monday, August 13, 2007

Sweet (twenty)sixteen


De ziua mea:

- am facut un drum pana la granita sa o scoatem fraudulos pe Missy din Bulgaria
- mi s-a cantat in cor "Casa mea" in Adunatii-Copaceni
- am inceput sa adunam footage video cu "cuibul de viespi"
- am primit nu o casca de snowboard, ci o vocatie
- am discutat mult mai mult decat ai crede ca e posibil despre medicamente si nasteri
- mi s-a cerut buletinul la intrarea intr-un club
- am facut pogo cu o hora intreaga
- am auzit cea mai amuzanta replica de agatat ("I have all my teeth, I'm nice and I like chess.")



Completati-ma, care va stiti ca ati fost acolo...

Inchei cu "song of the day": The Kooks - Eddie's Gun.

11 Comments:

Blogger mărie said...

Cum să uiţi? Ai instrumentul care va asigura fundaţia solidă a educaţiei copilului ce va veni :P

Gata cu austria numai pentru concerte, îţi arătăm la iarnă la ce mai e buna ţara aia :))

12:45 PM  
Blogger Mikidos said...

La Multi Ani!!!!!!!!!!!!!!!!!!Mai bine mai tarziu, decat never!!Pup!!

1:21 PM  
Anonymous Anonymous said...

pisi, megapisi, superpisi....la multi ani!!! Sa cresti tot asa:(ei cum? frumoasa, libera astea...) si sa ti se indeplineasca tot ce ti pui in cap.

M&M

10:28 AM  
Blogger silvia g said...

maria mica, trebuie sa ne vedem, am o datorie morala si nu numai la tine... facem un suc in curand. ce ai facut cu licenta?

10:43 AM  
Blogger silvia g said...

just a girl - mihaela, tu esti? mi-e dor de tine, pixie.

10:44 AM  
Blogger Mikidos said...

eu sunt. zic sa ne vedem! stii ca suntem cumva rude, da?! A mea e albastra, a ta e fucsia:)) A mea s-a dat cu masina, a ta s-a dat cu motorul:))Am auzit ca o faci punker cand se face mare:)) Te pup mult!!

11:28 AM  
Anonymous Anonymous said...

te dezamagesc: 10 + felicitari...Crede-ma, I've tried...dar pana la urma am zis sa nu rup spelul tocilariei

M&m

12:21 PM  
Blogger silvia g said...

miha - pup tare, trebuie sa ii scoatem la cofetarie impreuna, da vezi ca al meu e cam bataus...

maria - bravo, pisi, stiam ca esti tocilara visceral. si sa traiesti ca azi te cheama ca pe ziua asta.

10:37 AM  
Anonymous Anonymous said...

ah, a multi ani!
m-am uitat in cutia ta postala saptamani intregi. puzzleul n-a mai ajuns. cred ca oricum era facut pe vapor si de ziua ta oricum nu s-a publicat nicio nenorocire in ziarele din 1981, deci na.
little clarice... nice clarice. happy birthday clarice!

4:39 PM  
Blogger Ioana Manescu said...

candy, boni bonul!

12:59 AM  
Blogger silvia g said...

missy, nu - maslinele! si chilotii! si fetle de perna!

bogdan, tu esti suprarealist acolo?

6:22 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker