Thursday, July 12, 2007

I did it.


Mi-am cumparat bilete pentru toata saptamana. Mirona a fost gorgeoux as she is, si cu aprobarea de la her love, ma gazduiesc ei. E prima oara cand plec singura la un concert, dar chiar nu puteam sa ratez chestia asta. Care nu se face. Si vorba Mariei, eu ma excitasem atat de tare de concert incat am trecut cu totul cu vederea ca in sfarsit ajung la Londra, si am o saptamana de stat acolo.
How awesome? Pretty much.

Inchei cu "song of the day": Less Than Jake - Gainesville Rock City.

7 Comments:

Blogger Unknown said...

m-ai inverzit de ciuda si invidie :))

11:22 PM  
Blogger silvia g said...

o sa iti spun si tie ce le spun tuturor: puneti mana si faceti CHESTII. just fuckin' do it. DO IT.

10:26 AM  
Blogger rheak said...

Pai iaca i'm doing it. Ma duc la un curs la Londra prin decembrie. I know it's not music related, but hell, e londra si e obsesia mea. De ce dau buzna aici si ma comentez cand nu mi se cere parerea? Well, pentru ca i used to read this blog si ca stiam ca tu te mai pricepi si ca tu pui mana si faci ca sa zic asa si m-am gandit sa te intreb. Deci, stii vreun loc de cazat in Londra (un hotel/hostel etc, nu ma refer la relatii personale, prieteni etc) cat de cat ieftin? Am nevoie o saptamana la inceputul lui decembrie. Orice alte insights, sfaturi, recomandari despre londra sunt super-mega-binevenite. Thankyouuu. :)

10:39 AM  
Blogger silvia g said...

ce frumos, bravo! cat despre cazare, eu am stat la prieteni, dar m-am uitat pe net si pe hostelworld.com gasesti preturi foarte bune in orice locatie din londra. gasisem la un moment dat ceva dragut in camden dar am uitat exact care era. dar ala e locul unde sa cauti! bafta si have fun.

11:29 AM  
Blogger rheak said...

Deci am rezolvat :D Acu nu ma zvbat decat cu "ce si cat sa fac cat sunt la Londra" si sunt destule. Pritnre care m-as duce si la un concert asa de sport. :D La Kaiser Chiefs la Earl's Court. Cum e sa mergi singur la concert intr-un loc pe care nu-l stii deloc? Hmm? Advice, oh wise one? (si advice pentru o agentie de bilete calumea e f binevenit :D)

Also, mai scrie si tu din cand in cand. :)

5:07 PM  
Blogger silvia g said...

mie mi-a placut mult singura la concert. m-am imprietenit cu niste baieti acolo, si de unde eu credeam ca eu batusem cel mai spectaculos drum, erau niste copii din japonia. fun times. e o experienta, o recomand calduros.
in plus: neaparat plimbare pe tamisa (preferabil noaptea daca ai cu cine), modern tate, vizitat toate chestiile turistice rezistand sa faci vreo poza (i dare you), plimbare in camden (the place to be) si in rest nu stiu ce sa iti mai spun ca eu am avut un sejur bizar la londra. si da, o sa mai scriu, trebuie sa imi pun gandurile in ordine ca mi-e ciuda de cate chestii s-au intamplat si nu le-am pus aici, macar sa le am scrise pentru mine.

10:14 AM  
Blogger rheak said...

Hehe. Mersi. I don't CARE about the touristy stuff, in schimb arhitectura lalalala. Dap, mi-am facut itinerariu ca la nebuni, sper sa pot ajunge peste tot si sa ajung sa ma ocup si de cursul propriu-zis. Heh.

Eu una astept cu rabdare cand vei reveni. Take care si mersi din nou. Presimt ca o sa te mai barai la cap, haha. :D :)

10:30 AM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker