Thursday, May 24, 2007

Bullying is cool.

Reciteam astazi rautatile (fara lipsa de modestie) delicioase pe care le-am scris impreuna cu Sandra, Jay si Mirona pe blogul What I Did For Love, care a murit fara nici o vina doar pentru ca toti turcii din lume au gasit blog-ul, s-au vazut luati la misto acolo si nu ne-au mai scris. Serios. Asta e motivul. In Turcia exista poze cu noi la intrarea in donerkebaparii: "Not write this girls! They malefic and not relijious and love Allah. They die alone. No love from Ahmed!".

Si s-a mai intamplat ca tot azi, intr-o rasturnare neplacuta de situatie (nu pentru mine, cum urmeaza sa observati), am dat pe net peste un interviu cu "micul Mozart", Marius Moga.
Uau. Au pana si aceeasi initiala la numele de familie. Coincidenta? I think not...

Asta e un moment bun sa aflam cateva lucruri interesante despre Mozart (chestii pe care presupun ca daca le faci mai "mici" se aplica si la Moga). Pentru o analiza cat mai corecta era bine sa stim exact cat la suta din Mozart e micul Moga... 10%? 40%? 0.5%? Oricum, ca sa stie si juniorul ce il asteapta: Mozart era mason, s-a casatorit cu o fata pe care familia lui nu a acceptat-o si a murit cu o groaza de datorii (desi avea bani, dar se pare ca statea prost cu organizarea).

Cica nu e frumos sa te iei de oameni fara sa stii tot ce se poate despre ei. Hey, I did my fucking research!
Marius Moga are niste sertare de unde scoate muzica si o da la toti copiii (nu stiu ce inseamna asta, dar asa zice toata lumea!) si seara isi ciocneste pelvisul (nu am putut sa ma abtin, Maria) de o domnisoara blonda care nu e destul de desteapta nici macar cat sa isi faca testele de personalitate din Cosmo. A, si mai stiu ceva despre el. Imi e extraordinar de antipatic. Destul ca sa ma iau de el, nu? Am hotarat ca da. Publicul aplauda in delir (mersi din nou, Maria!).

Mentionez ca acest post este o intamplare... Putea fi vorba despre oricine altcineva, dar asa s-a intamplat. As vrea sa mentionez sursa interviului, dar l-am gasit asa cum spuneam, total intamplator, pe forumul TVR.

Compozitorii nu prea te iubesc. Ai, totusi, prieteni printre ei?
Smiley. Atit. Nu e nici vina mea, nici a lor. Intr-o breasla, cind unul tinde sa faca mai multe decit ceilalti, nu are cum sa aiba prieteni. Eu sint mai workoholic, de-aia compun pentru multi artisti, de aia ma chinuiesc sa fac lucruri pentru afara, pentru ca asta imi doresc sa fac in viata.


Boo :( . Pe Moga nu il iubesc colegii de clasa pentru ca e tocilar si spargator de chiul. Asa, Marius, zi-le tu cum e sa fii prolific si genial... Oamenii sunt rai si invidiosi, it gets lonely at the top si tu esti un exemplu minunat de calugareala non-voluntara. Sa organizam o misiune umanitara care sa iti aduca masline si sa iti tina companie in serile reci la studio (Maria gets Smiley).

Te muti intr-o hala industriala?
Da. Sa zicem ca am ajuns la o maturitate muzicala mai pronuntata. Parca m-am plictisit de dance-ul asta. Vreau sa inregistrez si chitare, si viori.


Deci cand ajungi la maturitate trebuie sa te muti intr-o hala industriala? Si maturitate pronuntata... asta inseamna cu un picior in mormant?
Da, si eu m-am plictisit de dance-ul asta. Hai sa stam jos. Vrei ceva de la bar?

Iti facusesi un studio in America.
Volumul de deal-uri de acolo nu e acelasi cu cel pe care il primesc de la Londra. Timpul meu de studio e ocupat 50% de Romania, 40% de Londra si 10% de America. Lucrez la un album pentru un grec, de la Universal Grecia, am facut niste reorchestratii pentru Hillary Duff si doua piese pentru RBD, pentru albumul pe care il vor lansa in America.


Name dropping, bla bla bla, name dropping, bla bla bla, more name dropping, number dropping (that's new!), a little bit more name dropping, bla. Bleah.

Se va mai auzi de “Dracula, my love”?
O vom lansa in Europa vara asta, dupa ce-i vom face un videoclip. Vom face si un musical cu acelasi nume.


Si eu care credeam ca imi e antipatic Moga! In sfarsit o veste buna.






Musical? MUSICAL?!!! Tineti-ma va rog. Cuiul, tabloul, Tonitza, sarurile...

Faci imnul pentru Romantica TV?
Da, cred ca sint imnasul sef. Am facut imnuri pentru emisiunile “Popstars”, “Megastar”, pentru Prima TV, PRO TV, ProFM, Radio 21.


Nici macar nu mai am rabdare sa fac misto de faptul ca a zis ca e "imnasul sef". Imnas rimeaza cu ocnas. Hah.
Look at all the pretty colors... Cute but not fluffy!

Ce-ti spune numele Iulia Vintur?
E o femeie frumoasa, si desteapta, si foarte rezonabila.


This one's too easy... Sunt sigura ca nu te referi la pret (cheap shot, stiu dar era... in my face).
Desteapta? Poate functiona fraza asta duioasa daca nu ar fi vazut-o deja o tara intreaga balbaindu-se si facand cele mai imposibile constructii gramaticale pe care le-au suportat vreodata boxele atasate la televizorul meu. Ca sa nu mai uitam gafa delicioasa cu "Noi aici la Surprize,surprize...". Aia i-a creat orgasme multiple zile in sir Andreei Marin ("Nu cred, fata ma studia! I'm a fuckin' role model!").
Yeah dude. She just oozes intelligence.

Si iubita ta.
In primul rind. Presa ne-a unit, nu aveam nici o treaba unul cu altul, atunci cind s-a scris prima oara ca sintem impreuna.


Va rog frumos sa scrieti urgent in presa ca Moga s-a casatorit in Amsterdam cu Smiley. Poate nu s-au gandit inca la posibilitatea asta... It makes sense!
Evident, tanarul ori are nevoie de ajutor, ori e ca un creion magic: "Am desenat un norisor si a devenit real!". Me like that.

Smiley tu esti OK.
Call us sometime.
We'll make popcorn.

Inchei cu "song of the day": No Doubt - Stricken.

3 Comments:

Blogger mărie said...

Musical?!?!?! MUSICAL?!?!?

9:38 AM  
Blogger Geo Atreides said...

you're awful evil, si pe nedrept.
*geo se gandeste putin*
i don't like you.

G.

10:43 AM  
Blogger silvia g said...

hey, can't please everybody.
life's tough.

10:29 AM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker