Friday, May 25, 2007

Doin' it for the kidz

Saptamana asta am primit un mail in care eram invitata sa adopt un ONG si sa il sprijin, din pozitia mea de blogger activ si nu numai. A durat ceva sa ma hotarasc pentru ca am vrut sa ma uit la cat mai multe posibilitati si sa apuc sa citesc pe site-urile asociatiilor de pe lista, pentru a face o alegere informata. In final am optat pentru Crucea Rosie. Ei au zis-o cel mai bine:

E o falsă imagine că voluntarii de la Crucea Roşie sunt fete sensibile şi idealiste care vor să toarne năpăstuiţilor supa cu polonicul. Noi de fapt îi vrem pe toţi cei care vor să facă ceva pentru cei din jur, indiferent de motivaţia lor interioară.
Şi cum există mulţi oameni care nu suportă să vadă suferinţă sau pe care îi deranjează disperarea şi nedreptatea din jurul lor, noi le oferim un loc în care pot să înceapă să întreprindă ceva concret în acest sens.
Dacă asta e o plăcere altruistă sau egoistă, vă lăsăm pe voi să decideţi. Voi ştiţi ce vă motivează mai tare. Cert este însă că vrem oameni puternici, energici, care vor să se simtă mai bine după ce au putut să facă ceva pentru cei din jur.


Din cate am inteles aceasta initiativa face parte dintr-o serie de activitati legate de Gala Societatii Civile. Aici puteti vedea care sunt actiunile care au fost nominalizate pentru aceasta gala, iar daca aveti blog si vreti sa sustineti un ONG sau vreti sa va implicati personal in programele lor, asta e cel mai bun loc sa va informati si sa aflati care, cum si ce face.

Mai multe aici.

Inchei cu "song of the day": The Fratellis - Whistle For The Choir.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker