Monday, August 14, 2006

Placebo really works.


Playlist-ul in full, in caz ca vreti sa povestiti cu detalii celor care nu au fost:

Infra Red
Meds
Because I Want You
Drag
Space Monkey
Black Eyed
Song to Say Goodbye
Every You Every Me
Special Needs
One of a Kind
Special K
Bitter End

Running Up that Hill (Kate Bush cover)
Nancy Boy

Twenty Years

Mi-a lipsit Pure Morning.
M-a amuzat foarte tare ca Every You Every Me a fost cantat cu totul altfel (vorba prietenului meu, cine venise fix pentru melodia asta probabil a plecat foarte dezamagit acasa, pentru ca nu era "ca la TV").
Sper ca fata draguta care era tehnicul lui Molko nu a fost data afara, avand in vedere ca domnul si-a aruncat la un moment dat pana pe scena de nervi ca i s-a stricat statia de chitara.
Personal, mi-au placut foarte tare Infra Red (poate pentru ca a fost prima si e "socul" de inceput) si Special Needs, unde i-am auzit vocea domnului asa cum o stiu si o iubesc.
Am observat doi copii care s-au, scuzati expresia, bulanit in toate felurile posibile, tot concertul. Cineva ar trebui sa le dea banii inapoi pentru ca nu au vazut NIMIC din ce s-a intamplat pe scena.
Am apreciat ca la sfarsit, cand formatia a salutat publicul, they really took their time. S-au uitat la public, s-au bucurat de aplauze, si s-a vazut ca e important pentru ei ce primesc inapoi din sala.

Brian a zis: "Ladies and gentlemen of Bucharest, we are the ladies and gentlemen of Placebo... Thank you for your warmth and generosity... We had a great time playing in your fine country... and we will see you again very soon."

Inchei cu "song of the day": Placebo - English Summer Rain.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Pure Morning. ha! I knew it...

10:04 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker