Friday, August 04, 2006

Dressed to kilt.


Am o intrebare pentru voi. Mai ales pentru fete, dar si parerile barbatilor ma intereseaza foarte tare. Intrebarea e urmatoarea: De ce sunt atat de sexy barbatii in kilt? Pentru ca sunt un pic "vulnerabili"? Pentru ca indraznesc sa fie altfel? Din cauza de... ahem... easy access? Sau pur si simplu pentru ca modelul tartan e punk? Oricum, am tras concluzia ca probabil Axl tanar e cel mai sexy barbat in kilt contemporan. Desi cum bine a punctat Sandra, nici Ewan McGregor nu e rau, in a sweet-geeky kinda way.
Stoicescu, tie ti-ar prinde bine un kilt. Mark my words.

Astept raspunsuri, dezbateri, scuze, motive, argumentari.

Inchei cu "random phrase of the day": The best things in life aren't things.

12 Comments:

Blogger Sandra G said...

hai sa zicem ca axl e no.1 pentru muzica si ewan e no.1 pentru actori, ca sa nu fiu pusa in situatia de a-l trada pe vreunul dintre ei :D pentru mine barbatii in kilt sunt hot pentru ca pe mine ma termina barbatii cu simtul umorului. si daca nici kiltu' nu arata asta, atunci cand?! nu cred ca mi-ar placea un barbat care poarta kilt doar din convingere sau traditie...

6:59 PM  
Blogger silvia g said...

absolut, ai dreptate... desi si un barbat care isi respecta heritage-ul e kinda hot, atata timp cat isi da seama ca virgula kilt-ul e "altceva". dar... good point, hun!

7:02 PM  
Blogger silvia g said...

mi-am intrebat o colega si mi-a zis: "barbatii in kilt sunt foarte hot pentru ca trebuie sa aiba coiae maxime sa poarte fusta, si intotdeauna m-am gandit ca genul de barbat care poarta kilt e genul care are maini frumoase si mari si te lipeste de zid". uuuuu....

7:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

The naked truth about what Scotsmen wear under their kilts has been revealed -- absolutely nothing. There is no way they would wear anything, even if it's freezingHighland tradition dictates men should wear nothing beneath their pleated skirts, in accordance with the punning saying: "Nothing is worn beneath the kilt -- it's all in perfect working order."
For those not brave enough to "go commando", the survey found boxer shorts with a tartan design were the second most popular choice.
Scotsmen have worn kilts for hundreds of years, shrugging off jibes from south of the border.
Kilt makers have moved with the times, recently unveiling a design with a pocket for a mobile phone.

some men look great in skirts,some women look awsome in pants(there`s a big difference)i heard a joke once about a man wearing a very long kilt and you can go figure the answer:))

2:38 AM  
Anonymous Anonymous said...

eu am facut cadou un kilt anul trecut, dar nu am apucat sa ma bucur de avatajele oferite de acesta ...off

3:47 PM  
Blogger Ioana Manescu said...

Am deschis blogul tau, din blogul sandrei pentru ca niciodata nu sunt in stare sa scriu littlefluffy si scriu fluffylittle sau probabil cand scriu corect la sfarsit pun .ro, si mi-am vazut singura fantezie din viata mea, nu arabi cu bani de le bubuie blondele pe ei, nu irinei, nu ca ce dragut ar fi sa ma fac romanca in curul abroad-ului, nu sa ma imbrac in servitoare sa ma fac muci si sa biciuiesc oameni de afaceri, si atentie, nu sa-l cunosc nici pe anthony si nici pe pieter.. rahat.. fantezia zic: barbatii in kilt. Nu in fusta, nici in roba.. isus e cam gay ( daca se rascoala puritanii, vorbeam de imagine). Doresc sa nu mi se indeplineasca niciodata aceasta fantezie.. ca sa ramana fantezie. E atat de fantezie ca puteti sa puneti si pe Gogo un kilt.
Barbatii in kilt nu mi se par sexy ci golani asa ca nu pot sa raspund.

11:17 PM  
Blogger Ioana Manescu said...

candy, nu ma pot abtine, stii ca sunt maniaco paranoico depresiva in placi, iona, ce copy paste-ul meu, la kilturi s-a pus si buzunar pentru iarba. asa si?

11:25 PM  
Blogger silvia g said...

missy, ma mir ca nu ai zis nimic de flea, ca el mai purta fustita destul de des. e adevarat ca nu kilt, but still...

10:24 AM  
Blogger Ioana Manescu said...

pai flea lua un crac de pantalonii de trening de la grasi!

2:03 PM  
Blogger Sandra G said...

brandy, aceasta eterna sursa de surprize lingvistice... iti iubesc pana, ca sa zic ashea, metaforic! ia si scrie si da la citit! :)

11:20 AM  
Anonymous Anonymous said...

I loved your comments on the subject. Really. The best part was "Sau pur si simplu pentru ca modelul tartan e punk? Oricum, am tras concluzia ca probabil Axl tanar e cel mai sexy barbat in kilt contemporan."

Clearly, you can only wear a kilt if in the army. Every other reason is well.....hmmm gay.

1:58 PM  
Blogger silvia g said...

eric, i had no idea you're fluent in romanian. what a treat!
and what amy would that be?

i bet you wouldn't wear pink either.

2:10 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker