Thursday, August 03, 2006

Ce ne mai invata internetul.


Astazi am avut un moment de revelatie umbland aiurea pe net, si m-am amuzat (nu pentru prima oara), de cat de multe lucruri poti invata in vastul spatiu virtual. Si spre deosebire de televizor (pe care dealtfel il iubesc sincer), internetul chiar nu are numai prostii de oferit. Check these out:

1. Lectii de desen de la A la Z
2. DIY de bijuterii si nu numai, cu maruntisuri de prin casa
3. Cum sa folosesti internetul la maxim
4. Limbi straine
5. Replici moderne, in limbi moarte
6. Ore de dans (swing)
7. Design your own dress
8. Gatitul "italian" pe intelesul tuturor
9. Cum sa iti impingi colegul de camera pe drumul medicatiei pentru cap
10. Preferata mea personala: fizica nucleara.

Mi s-a parut intotdeauna o mare lipsa faptul ca in Bucuresti nu exista un centru de educare a adultilor, unde sa pot si eu sa ma duc la un curs de limba chineza sau de tricotat. Thank God for the internet, huh?

Inchei cu "site of the day": Wasted beauty, cel mai delicat site pe care l-am vazut pana acum.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker