Friday, August 11, 2006

100:4


Cam la asta am ajuns astazi, vineri, 11 august 2006. Sandra o sa ma urmeze in fix 18 zile... ca o buna prietena ce e.
Sunt intr-un loc foarte interesant din viata mea acum. As putea sa vorbesc foarte general si sa scriu aici ca sunt constienta de faptul ca in urmatorii 5 ani am sa ma "asez", si o sa stabilesc niste coordonate care vor fi "viata mea de om matur". Pentru ca da, consider varsta de 30 de ani un benchmark, si cred ca asta nu se va schimba. Dar cred ca pot fi un pic mai specifica de atat... Pentru ca eu stiu exact ce vreau de acum incolo.
Vreau sa dorm pana tarziu in fiecare zi, sa fiu apreciata la munca, sa iau premii pe care trebuie sa le ridic in alte tari, sa cheltuiesc bani ca o adolescenta inconstienta, sa atarne pantalonii pe mine, sa imi fac un tatuaj pe ceafa, sa imi cumpar si aranjez casa, sa il iubesc fara nici un fel de limita, sa se uite la mine cand eu nu stiu si sa zambeasca, sa ma amuze filmele cu Josh langa o pizza Trenta si iubitele mele, sa nu creada lumea ca am varsta asta, sa topai in pat, sa fac curat daca am chef, sa cant in oglinda cand ma spal pe dinti, sa imi cumpar in continuare jucarii, sa calatoresc mult si peste tot, sa mananc junk fara sa imi fac probleme, sa incerc in continuare sa imi induc vise specifice cand ma bag la culcare.

E foarte clar ce am de facut. Si am sa le fac pe toate, pentru ca da, chiar sunt atat de egoista.

Inchei cu "song of the day": Green Day - Give Me Novacaine.

11 Comments:

Anonymous Anonymous said...

La multi ani. keep your promisses.:)

12:57 PM  
Blogger silvia g said...

:) o, da... si multumesc.

1:16 PM  
Anonymous Anonymous said...

nea matei apare cand nu te astepti... e ziua ta? la multi ani :)

1:36 PM  
Blogger silvia g said...

multu, andra!

1:41 PM  
Blogger Ioana Manescu said...

Candy, esti asigurata pe viata din unele puncte de vedere. Oricum, desi altii la varsta ta incearca sa se afirme prost cu orice pret, tu poti sa fugi cat vrei. Da-ti seama.

3:26 PM  
Blogger silvia g said...

hahahaha missy... sa fugim! pe autostrada!

3:32 PM  
Blogger gorgeoux said...

Mai ales daca se termina in alta tara :) Sa ne traiesti 100:1!

1:01 AM  
Blogger Sandra G said...

sounds like a plan :) love ya honey! la multi ani si o zi! :)

11:07 AM  
Blogger silvia g said...

stef, multumesc mult! vreau neaparat sa ies la o masa exquisite cu tine...

piAsi, cam tarziu, cam tarziu...

2:16 PM  
Blogger Moi said...

visul oricarui american

6:50 PM  
Blogger gorgeoux said...

anytime, sweety pie, just about anytime :)

9:09 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker