Thursday, June 08, 2006

Three haikus.


Little Moments of Sunshine in the Workday

Brisk wind, walking fast
Coming back with a warm drink
Lunchtime with my spouse.


Annalisa's Haiku

Help, I've just fallen!
I am naive and wide-eyed.
Bye - bye, peach wagon!


After running on a dusty trail with ventilated running shoes

My feet are warm now
Snuggled in their socks and shoes
Dusty in there, though.

Inchei cu "site of the day": Clever Donkey, unde am si gasit micutele poezii care m-au amuzat astazi, by Mynagirl.

4 Comments:

Blogger Alexandra said...

I am TOTALLY impressed!!! de tot ce "produci" si ne arati si noua!
weeeeeeeeiiiiiiii!!!

"Help, I've just fallen!
I am naive and wide-eyed.
Bye - bye, peach wagon!"

3:47 PM  
Blogger silvia g said...

ha ha ha... ma bucur... what can i say, i aim to please.

5:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

A red coach
Your portret
My chopped legs

inspirata de o expozitie si breathtaking look of green eyes. ar fi mishto daca am schimba chestii din astea ca pe surprizele de guma. sau cartonase cu fotbalisti ca tot e sezon, nu ?

10:40 AM  
Blogger silvia g said...

absolut. comentati aici si etalati-va talentele, putem sa transformam fereastra asta de comentarii intr-un volum de poezie.

1:58 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker