Thursday, June 08, 2006

Tamagotchi... NOT!

Sandra, care ma cunoaste atat de bine, a gasit astazi un site in care stia ca ma voi regasi mai ceva ca intr-un E.P.R. ( n.r. - Elicopter Puma Roz, un fel de McGuffin al nostru). Pe numele lui adevarat Gadget Candy, site-ul ascunde mii comori fascinante, si cred ca sloganul site-ului spune cam tot ce ar fi de spus despre acest subiect - "Because girls love gadgets too.".
Am ales de pe site cate un obiect minunat pentru fiecare zi a saptamanii mele colorate - chiar daca asta inseamna ca deja am deconspirat ca vineri va fi o zi galbena. In ordinea numerelor de pe tricou, va prezint Vincon appliance skins, Siemens CL75 Poppy, iPod iSkin, Savvy Switches si Ascaso Espresso machine.



Inchei cu "line of the day": Intr-o revista de scandal pe care am citit-o pe drumul inapoi de la Bacau, am gasit o expresie care mi s-a parut foarte funny. Era vorba despre Dan Diaconescu care (cacofonie intentionata) si-a cumparat si el un Bentley, (parca asta era, oricum ceva limuzina) si si-a chemat rudele sa se minuneze la el. Erau si cateva poze cu rudele care pareau cel putin provinciale si care, impresionate sincer de masina, s-au bagat chair si in portbagaj, pentru ca pana si acolo era comod! Oricum, concluzia articolului era ca familionul a categorisit masina drept "un lucru bun, spre superb". Priceless.

1 Comments:

Blogger Sandra G said...

un lucru bun, spre superb... uau... suna ca ceva spus de u-know-who ;)

1:10 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker