Tuesday, June 06, 2006

Just a bloke.

"Have a Nice Day", indeed. Ladies, I give you Kelly... Kelly Jones.



Inchei cu "coinkidink of the day": Mi-am adus aminte astazi de Kelly Jones pentru ca un coleg de-al meu asculta Stereophonics. Si atunci m-am gandit ca ar fi dragut sa imi clatesc ochii cu domnul... Si cautand fotografii cu el, am gasit si o caricatura. De cine era facuta caricatura? De acelasi tip care a facut ilustratia de pe tricoul gratuit pe care l-am castigat azi! Si o puteti vedea aici.

8 Comments:

Blogger Sandra G said...

precizare pentru necunoscatori: una dintre joacele mele cu silvia este sa spunem cum ne-am petrece timpul cu baieti celebri care ne plac...

asadar, pentru kelly, movie & popcorn, si trimis acasa dupa un first kiss foarte sweet in fata casei mele (care ar fi evident una d'aia victoriana pe strazile in panta din san francisco) :)

silvia? :)

11:02 AM  
Blogger silvia g said...

hmmm... you sure know how to challenge a girl :)

deci. plimbare boema de 2 ore cu tramvaiul in londra (gen bus ride in "40 days and 40 nights"), masa frugala mancata cu degetele, gen tapas, plimbare nocturna pe jos cu peeking inside people's homes - stii cat imi place cand seara se aprind luminile si poti sa vezi ce au oamenii in sufragerie -, dupa care o hotarare brusca sa mergem undeva la mare, cu trenul, si sa dormim unul in bratele celuilalt in tren. silvia de 16 ani adauga: and MAKE OUT and stuff... :))

11:10 AM  
Anonymous Anonymous said...

intalnire in parc,el ma bate dulce pe umar si ma mangaie usor pe mijloc, eu ma intorc la el si ii zic: "ia mana dupa mine poponarule..."

3:20 PM  
Blogger silvia g said...

ah... nimic nu e ca o doza refreshing de stoi...

9:45 AM  
Blogger Sandra G said...

nu stoi, wrong answer! el te bate pe umar si tu ne suni pe mine si pe silvia in secunda doi, dupa care il tii de vorba pana ajungem noi! stai jos! 2! :)

5:17 PM  
Blogger silvia g said...

ha ha ha... bravo pisi, stiam eu ca nu porti ochelarii aia de profesoara sexy degeaba!

5:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

credeti-ma...nu mai vreau INCA un sarut de la un barbat...no fuckin' way!

5:25 PM  
Blogger silvia g said...

i don't think you're his type anyway, hun.

5:28 PM  

Post a Comment

<< Home

eXTReMe Tracker